Тема
урока:Осеннее настроение в разных видах искусства
Цель. Развивать у учеников умения различать
разные настроения в произведениях искусства. Учить переживать и осознавать оттенки настроения через
сравнение музыкальной, поэтической и цветной палитры.
Задача:
учить:
•воспринимать
произведения поэтического, музыкального и визуального искусства;
•закрепить понятие "теплые" и
"холодные" цвета;
воспитывать:
•художественный вкус;
•способность воспринимать и оценивать художественные
произведения;
•способность высказывать личностное отношение к
произведениям;
развивать:
•ощущение цвета;
•ассоциативное мышление;
•чувство прекрасного;
•фантазию и умение воплощать собственный замысел в
рисунках.
Мета: на прикладі балету С. Прокоф'єва
«Попелюшка» розширювати уявлення учнів про роль лібрето в музичному мистецтві;
поглиблювати знання учнів про творчість С. Прокоф'єва та П. Чайковського; розвивати
вокально-хорові навички, чуття ритму; виховувати почуття краси і добра.
Музичнийматеріал: А.Житкевич «Все це потрібно мені», С.Прокоф'єв- відео-фрагменти
з балету «Попелюшка» («Па-де-шаль», «Аморозо»);
П. Чайковський- відео- фрагменти з балету «Лускунчик» («Вальс квітів»,
«Танець феї Драже»)
Обладнання: музичний інструмент,комп’ютер ,
фонохрестоматія, відео матеріали.
Тема: Розв`язування прикладів і задач, які містять множення числа 7.
Рівняння на знаходження невідомого від’ємника.
Мета: Удосконалювати навички учнів розв`язувати приклади і задачі,які містять множення числа7. Вправляти у розв`язуванні рівнянь на знаходження невідомого від`ємника. Довести знання таблиці множення 7 учнів до автоматизму; розвивати логічне мислення, уміння зіставляти математичний матеріал з життєвими ситуаціями, розвивати творчість в роботі, уміння висувати гіпотезу; вміння працювати спільно в групах; виховувати в учнях об'єктивність своєї роботи при самооцінці.
Тип уроку. Закріплення знань, умінь.
Методи навчання. Проблемно-пошукові, словесні, практичні.
ТЕМА УРОКУ:Утворення
і назви чисел від 40 до 100. Лічба в межах
100. Знаходження значень виразів з дужками. Розв,язання простих
та складених задач.
Мета: формувати предметні компетенції: вміння рахувати цілими десятками; розширювати знання про числа першої сотні; вправляти у складанні виразів з текстовою умовою; удосконалювати уміння учнів працювати над простою і складеною задачею; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, пам,ять; пізнавальні інтереси, прищеплювати уважність,охайність і старанність у роботі, інтерес до спостереження за навколишнім середовищем, любов до тварин і птахів; виховувати любов до українських народних казок, бажання читати якнайбільше.
Мета:Закріпити знання учнів
про нумерацію чисел першого десятка, формувати обчислювальні навички, вчити
складати приклади, розвивати мислення, мову учнів, виховувати почуття доброти,
любов до українських народних казок.
Тема: Склад числа 8. Складання прикладів на додавання. Вправи на добір невідомого доданка.
Мета: на основі практичних дій з предметами розглянути різні
варіанти складу числа 8; продовжувати роботу над формуванням вміння порівнювати
числа; вдосконалювати навички усної лічби; закріплювати вміння писати вивчені
цифри; розвивати кмітливість, логічне мислення; виховувати співчуття,
толерантність, терпимість.
Тип
уроку: урок вивчення нового матеріалу
Обладнання: математичне віяло, предметні малюнки, технічні засоби навчання