Четвер, 25.04.2024, 02:27
                                             
Комунальний заклад  
"
Середня загальноосвітня школа № 23"  Кам'янської міської ради 
Рідний край
Меню сайту
Хмаринка тегів
Міні-чат
Наше опитування
Ви, наш відвідувач:
Всього відповідей: 742
Шкільний світ
Сучасна освіта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Украина онлайн
Форма входу
Популярні програми
Соціальні мережі

Методична скарбничка

Головна » Статті » Початкова школа

Пожарська Олександра Юріївна. Урок математики. 1 – Б клас


Хід уроку

I.                   Організаційний момент:

Сьогодні до нас на урок завітали гості. Тож давайте їх привітаємо. (учні встають і кивком голови вітають гостей).


  II.              Актуалізація опорних знань

Сьогодні у нас незвичайний урок. Сьогодні у нас урок – мандрівка. Куди ми помандруємо – ви здогадаєтесь самі, якщо відгадаєте загадку.

Де кінець рудій землі,

Де в знеможеній імлі

Небо з обрієм злилося,

Білопінно розлилося,

Де простори дикі, водні,

Де лякають нас безодні,

Де крилом серця черкають

Крики білогрудих чайок,

Де нікуди правди діти,

Все солоне, навіть вітер,

Де стрічає щастя й горе,

Простягнулося там… (море).

Та не просто ми мандруємо до моря, нам потрібно визволити морські глибини. Тому що зла Каракатиця їз своїми служниками захопила його. На цьому уроці ми повинні  опрацювати ось таку тему (Тема на слайді) і допомогти Русалоньці і її друзям визволити морське царство. Ми – їх остання надія. Виконавши всі завдання ми зможемо досягти цієї мети.


1.                  Фронтальне опитування.

            Першим нас зустрічає дельфін Дарвін. Він тримає конверт із завданнями, які нам потрібно виконати.

·                     Назвіть числа від 1 до 8, від 8 до 1.

·                     Назвіть сусідів числа 7

·                     Яке число передує числу 8

·                     Яке число слідує за числом 5

·                     Назвіть усі випадки складу числа 7


2.                  Розв’язання прикладів

Перед вами, дітки, мальовані рибки!

Якось на папері хвостиком змахнули,

Випливли на берег!

Дибки-дрибки, не пустуйте рибки!

Ту, найбільше слухайте, моря не розхлюпайте!


         

 

На рибках написані приклади, які необхідно розв’язати

Останній приклад – 7+1.

Що допомогло розв’язати цей приклад? (Числовий відрізок). Давайте подивимось на числовий ряд. Як ми змогли утворити число 8? (до 7 однакових відрізків додали ще 1)



Розв’язування прикладів за предметними малюнками.


1+2=



5+2=


                                

4+1=



4+4=

 

 

Фізкультхвилинка

Трава низенька, низенька

Дерева високі, високі

Вітер дерева колише, гойдає

Вправо, вліво віти нахиляє,

Птахи летять, відлітають

А діти тихенько за парти сідають


III.              Вивчення нового матеріалу.

Подивіться на малюнок і скажіть, кого ми бачимо в глибині моря. (Восьминога)

Чому його так називають? Послухайте

Дуже радий восьминіг,

Що у нього вісім ніг.

Він у штиль і у негоду

Легко горне ними воду.

А була б лиш пара ніг –

Вмить стомився восьминіг

Що тримає восьминіг? (цифру вісім)

Демонстрація зразка каліграфічного письма цифри 8 вчителем і деякими учнями.

Самостійне письмо цифри 8 у зошитах

Розв’язування прикладів. (с.29 № 3  )

Фізкультхвилинка-релаксація (музика «шум моря»)


IV.              Закріплення  вивченого матеріалу.

У морі є одна бешкетниця. Відгадайте, хто вона.

Ось вона яка –

Розбійниця морська,

Всіх би проковтнула

Зажерлива …(акула)

Проковтнула акула й числа у виразах. Ми з вами повинні допомогти Русалоньці і її друзям врятувати морське царство і визволити батька - Нептуна. Гра-змагання «Чия команда швидше?» На дошці три групи прикладів, у яких одне число пропущене. Клас об’єднується у 3 команди ( за рядами). За сигналом кожен член команди вибігає до дошки і вставляє потрібне число. Виграє та команда, яка швидше й правильно впоралась із завданням.

5+  =7                        2+   =4                          4+  =5

  +1=8                        1+   =8                          3+  =8

  +6=8                        6+   =8                          5+  =8

4+  =6                        4+   =8                            +1=4


  V.              Підсумок уроку.

На цьому наша мандрівка завершилась.  Ми з вами врятували морське царство. Русалонька і її друзі дуже вдячні. Тепер вони заживуть щасливо. 

Чи сподобався вам наш урок? 

Що нового ми вивчили сьогодні? 

А що повторили? 

Дякую всім за роботу.



Категорія: Початкова школа | Додав: звезда (09.12.2011)
Переглядів: 1279 | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Рідній школі - 75!
Bас вітає директор
Керівник сайту
Календар
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Час життя сайту
Прогноз погоди
Гаряча лінія

Підтримка і поради практичного психолога

т. 0667199495
Пошук
До друку