Хід
уроку
I.
Організаційна частина уроку.
Діти, в народі говорять: „Добрий
гість – дому радість”. Подаруйте нашим гостям усмішку і привітайтеся з ними.
- Діти, сьогодні ми зробимо ще
один крок в країні МАТЕМАТИКА.
Робота має бути приємна, тому
добре мати поруч друга. Давайте візьмемося
за руки, посміхнемося одне одному
і скажемо щось приємне, добре. І так, в
щасливу путь!
Наш
девіз: ,,Граючись – навчаємось!”
ІІ.
Актуалізація опорних знань та навичок.
1.Усний
рахунок.
Математична
розминка ( Інтерактивна вправа «Мозковий штурм»)
-розказати
таблицю множення числа 7;
Якого числа
немає в лівому стовпчику? (7)
-як називаються
числа при: додаванні,відніманні,діленні,множенні ?
-закінч
речення: тиждень триває…
-як
перевірити,що 7*5=35 ?
Задачі-вірші:
- Мишка на зиму запаси робила
По 4 зернини, в
комірку носила.
В поле вона вже
сходила 7 раз.
Хто нам порахує,
Скільки зернин в
неї є про запас?
Йшли чотири їжаки,
Несли по три буряки.
А ви їм допоможіть –
Буряки ті полічить (3·4=12).
Дятел чотири години літав,
Короїдів поїдав.
Щогодини вісім їв.
Скільки знищив шкідників? (8·4=32).
Білка моркву посадила,
Штук шістнадцять там вродило.
П’ять зайців
по три зірвали.
Скільки білочці
зосталось? (16-3·5=1).
-Вправа 247 (усно)
3. Число, класна робота. Каліграфічна
хвилинка. 7 77 7 77
4. Математичний диктант/ 3 учні робота по карткам/
- сума
чисел 26 і 5
-
добуток чисел 4 і 8
- частка
чисел 10 і 2
- 18 збільшити
на 2
- 12
зменшити на 8
- добуток чисел 6 і 7 зменшити на
28
-суму чисел 48 і 6 зменшити у 6
разів
ПЕРЕВІРКА МАТЕМАТИЧНОГО ДИКТАНТУ:
31 ; 32; 5; 20; 4; 14; 9.
III . Оголошення теми та очікуваних
навчальних результатів.
Розв`язування
прикладів і задач, які містять множення числа 7.
Рівняння на знаходження невідомого від’ємника.
1)
Бесіда
Сьогодні у нас незвичайний урок
У казку сьогодні ми зробимо крок,
Із казкою ми вже стрічались не
раз,
І знову вона завітала до нас
В казках є завжди перешкоди, та знаю
Для творчих дітей їх ніколи немає
-
Ви
любите казки?
-
А
зараз я вам прочитаю загадку, а ви здогадайтесь,
яка казка завітала до нас на урок?
Вона усім вам знайома.
Жила ця дівчинка в будинку гномів.
Відповідь: Білосніжка і казка «Білосніжка
і 7 гномів.»
А давайте
пригадаємо , а чого завжди 7?
Вийшла звідкись чорна дівка, в неї
квітка-семистрічка. А де з річки воду брала, там коромисло зламала. (Веселка)
( 7 кольорів у веселки, 7 нот у нотній
грамоті, 7 днів тижня)
А де ще
зустрічається число 7? В казках.
Казки, в назві яких є число 7:
«Вовк та 7 козенят», «Білосніжка та 7 гномів»
На минулому
уроці я дала завдання підготувати цікавинки про число 7.
Цікаво про число7
-
Число «7» вважалося священним в усі
часи, а ще магічним. Тиждень складається із семи днів, на небі тоді було відомо
7 планет, у яскравому вбранні веселки виграють 7 кольорів, азбука музики також
має 7 нот.
-
Від індусів поширився звичай дарувати на
щастя 7 слоненят. Великий піст у християн триває рівно 7 тижнів, у книзі книг –
Біблії зустрічаємо 7 ангелів. Найвідомішим символічним пам»ятником цьому числу
залишається 7 чудес світу: піраміди,
висячі сади Семирамиди, храм грецької богині Афродіти, 14 метрова статуя Зевса, гробниця царя Мавсола, Колосс родоський,
Олександрійський маяк.
Отже,
Білосніжка в нас є, давайте допоможемо
їй зібрати маленьких друзів. А вони пере-вірять ваші знання.
Зустріч з 1 гномом. Усне виконання завдання 248.
Зустріч з 2 гномом.
Колективна робота над задачею №249.
Зустріч з 3 гномом.
Фізкультхвилинка
Зустріч
з 4 гномом.
Завдання№ 250
Зустріч з 5 гномом.
Приклади (коментоване письмо) – №252
Розв'язуючи приклади
Ви, друзі, не спішіть.
Спочатку гарно думайте,
А потім вже пишіть!
Зустріч з 6 гномом.
Рівняння на знаходження невідомого від’ ємника.№251
Зустріч з 7 гномом.
Самостійна робота
З
поданих рівнянь розв’язати ті, у якому невідомий від’ємник :
х-17=35
30:х=6 21-х=12
5*х=35 83-х=60 х-86=9
ІV.
Підсумок уроку
- Підходить до кінця подорож по казці. Білосніжка
знайшла всіх гномів і хоче нам подякувати за допомогу.
- Ви сьогодні добре працювали, рахували приклади,
розв'язували задачі.
-Розкажіть таблицю
множення числа 7,як знайти невідомий від’ємник?
|