Вівторок, 16.04.2024, 18:26
                                             
Комунальний заклад  
"
Середня загальноосвітня школа № 23"  Кам'янської міської ради 
Рідний край
Меню сайту
Хмаринка тегів
Міні-чат
Наше опитування
Ви, наш відвідувач:
Всього відповідей: 741
Шкільний світ
Сучасна освіта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Украина онлайн
Форма входу
Популярні програми
Соціальні мережі

Методична скарбничка

Головна » Статті » Початкова школа

Ярова Світлана Євгеніївна. Математика. 3 - А клас

Хід уроку

I. Організаційна частина уроку.

 

Діти, в народі говорять: „Добрий гість – дому радість”. Подаруйте нашим гостям усмішку і привітайтеся з ними.

- Діти, сьогодні ми зробимо ще один крок в країні МАТЕМАТИКА.

Робота має бути приємна, тому добре мати поруч друга. Давайте візьмемося

за руки, посміхнемося одне одному і скажемо щось приємне, добре. І так, в

щасливу путь!

 

Наш девіз: ,,Граючись – навчаємось!”

 

ІІ. Актуалізація опорних знань та навичок.

 

1.Усний рахунок.

Математична розминка ( Інтерактивна вправа «Мозковий штурм»)

-розказати таблицю множення числа 7;


Якого числа немає в лівому стовпчику?  (7)

 

-як називаються числа при: додаванні,відніманні,діленні,множенні ?

-закінч речення: тиждень триває…

-як перевірити,що 7*5=35 ?

 

             

           Задачі-вірші:

 

                          - Мишка на зиму запаси робила

                               По 4 зернини, в комірку носила.

                               В поле вона вже сходила 7 раз.

                               Хто нам порахує,

                              Скільки зернин в неї є про запас?

 

Йшли чотири їжаки,

                  Несли по три буряки.

А ви їм допоможіть –

Буряки ті полічить (3·4=12).

 

Дятел чотири години літав,

Короїдів поїдав.

Щогодини вісім їв.

Скільки знищив шкідників? (8·4=32).

 

Білка моркву посадила,

Штук шістнадцять там вродило.

Пять зайців по три зірвали.

 Скільки білочці зосталось? (16-3·5=1).

 

-Вправа  247 (усно)

 

3. Число, класна робота. Каліграфічна хвилинка. 7   77  7   77

4. Математичний диктант/ 3 учні робота по карткам/

- сума чисел 26 і 5

- добуток чисел 4 і 8

- частка чисел 10 і 2

- 18 збільшити на 2

- 12 зменшити на 8

- добуток чисел 6 і 7 зменшити на 28

-суму чисел 48 і 6 зменшити у 6 разів

 

    ПЕРЕВІРКА МАТЕМАТИЧНОГО  ДИКТАНТУ:

     31 ; 32; 5; 20;  4; 14; 9.

 

      III .  Оголошення теми та очікуваних навчальних результатів.

Розв`язування прикладів і задач, які містять множення числа 7.

Рівняння на знаходження невідомого  від’ємника.

 

1)        Бесіда

Сьогодні у нас незвичайний урок

       У казку сьогодні ми зробимо крок,

      Із казкою ми вже стрічались не раз,

      І знову вона завітала до нас

      В казках є завжди перешкоди, та знаю

       Для творчих дітей їх ніколи немає

-      Ви любите казки?

-      А зараз я вам прочитаю загадку, а ви здогадайтесь, яка казка завітала до нас на урок?

 

Вона усім вам знайома.

Жила ця дівчинка в будинку гномів.

 

Відповідь: Білосніжка  і казка «Білосніжка і 7 гномів.»

 А давайте пригадаємо , а  чого завжди 7?

 

 Вийшла звідкись чорна дівка, в неї квітка-семистрічка. А де з річки воду брала, там коромисло зламала. (Веселка)

 ( 7 кольорів у веселки, 7 нот у нотній грамоті, 7 днів тижня)

А де ще зустрічається число 7? В казках.

 Казки, в назві яких є число 7:

 «Вовк та 7 козенят», «Білосніжка та 7 гномів»

На минулому уроці я дала завдання підготувати цікавинки про число 7.

 Цікаво про число7

-      Число «7» вважалося священним в усі часи, а ще магічним. Тиждень складається із семи днів, на небі тоді було відомо 7 планет, у яскравому вбранні веселки виграють 7 кольорів, азбука музики також має 7 нот.

-      Від індусів поширився звичай дарувати на щастя 7 слоненят. Великий піст у християн триває рівно 7 тижнів, у книзі книг – Біблії зустрічаємо 7 ангелів. Найвідомішим символічним пам»ятником цьому числу залишається 7 чудес світу:  піраміди, висячі сади Семирамиди, храм грецької богині Афродіти, 14 метрова статуя  Зевса, гробниця царя Мавсола,  Колосс  родоський, Олександрійський маяк.

Отже, Білосніжка  в нас є, давайте допоможемо їй зібрати маленьких друзів. А вони пере-вірять ваші знання.         

Зустріч з 1 гномом. 

Усне виконання завдання 248.



 

Зустріч з 2 гномом. 

  Колективна робота над задачею №249.

    

Зустріч з 3 гномом.

  Фізкультхвилинка

 

Зустріч з 4 гномом.

        Завдання№ 250

Зустріч з 5 гномом.

          Приклади (коментоване письмо) – №252

 Розв'язуючи приклади

 Ви, друзі, не спішіть.

 Спочатку гарно думайте,

 А потім вже пишіть!

 

Зустріч з 6 гномом.

  Рівняння на знаходження невідомого від ємника.№251

 

Зустріч з 7 гномом.

 

 Самостійна робота

       З поданих рівнянь розв’язати ті, у якому невідомий  від’ємник :

 

                       х-17=35                 30:х=6           21-х=12

                           5*х=35                  83-х=60          х-86=9

 

 

ІV.  Підсумок  уроку

 

- Підходить до кінця подорож по казці. Білосніжка знайшла всіх гномів і хоче нам подякувати за допомогу.

- Ви сьогодні добре працювали, рахували приклади, розв'язували задачі.

-Розкажіть таблицю множення числа 7,як знайти невідомий від’ємник?

Категорія: Початкова школа | Додав: звезда (11.12.2011)
Переглядів: 4005 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Рідній школі - 75!
Bас вітає директор
Керівник сайту
Календар
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Час життя сайту
Прогноз погоди
Гаряча лінія

Підтримка і поради практичного психолога

т. 0667199495
Пошук
До друку