Хід уроку.
I. Організаційна частина уроку.
Привітання.
Ось почули ми дзвінок
Він покликав на урок
Кожен з вас вже постарався
До уроку підготувався
Тож урок розпочинаймо
І вітаємо гостей.
- Діти сьогодні ми зробимо ще один крок в
країні МАТЕМАТИКА.
І так в щасливу путь!
ІІ. Розвиток пізнавальної активності учнів.
1.Запитання вчителя.
- Діти як вигадаєте що спільного між математикою
і
спортом?
- Як і спорт, математика розвиває в людях ,
наполегливість
самостійність, прагнення
досягти поставленої
мети, взаєморозуміння,
взаємодопомоги.
2.Розповідь вчителя про чемпіона
світу зі
стрибків у висоту
Сергія Бубки.
3.Запрошення учнів на математичний стадіон.
ІІІ. Повторення і закріплення
вивченого матеріалу.
1.Робота в зошитах.
а) перевірка домашнього завдання;
б) каліграфічна хвилинка;
в) математичний диктант;
г) робота за картками.
2.Математична розминка.
3.Робота з числовим рядом.
(знайти зайве число)
4.Сектор важкої атлетики.
( дати відповіді на
запитання)
-
Що
таке множення?
-
Як
називаються числа при множенні?
-
Як
називаються числа при діленні?
ІV. Робота за
підручником.
1.
Задача 314
2.
Фізкультхвилинка.
3.
Завдання
315
V. Математичні
тренування.
- Гра „
Знайди свій м’яч”.
- Самостійна робота.
- 3.Розв’язання логічних задач.
VI. Підсумок уроку.
(зібрати на математичному стадіоні розсипані склади)
море; пе.
га;
П Е Р Е М О Г А !
VII. Домашнє завдання. (різнорівневе)
I. –в. стор.49, №311
II.- в. стор.49, №312
|