Тема: Розв`язування прикладів і задач, які містять множення числа 7.
Рівняння на знаходження невідомого від’ємника.
Мета: Удосконалювати навички учнів розв`язувати приклади і задачі,які містять множення числа7. Вправляти у розв`язуванні рівнянь на знаходження невідомого від`ємника. Довести знання таблиці множення 7 учнів до автоматизму; розвивати логічне мислення, уміння зіставляти математичний матеріал з життєвими ситуаціями, розвивати творчість в роботі, уміння висувати гіпотезу; вміння працювати спільно в групах; виховувати в учнях об'єктивність своєї роботи при самооцінці.
Тип уроку. Закріплення знань, умінь.
Методи навчання. Проблемно-пошукові, словесні, практичні.
ТЕМА УРОКУ:Утворення
і назви чисел від 40 до 100. Лічба в межах
100. Знаходження значень виразів з дужками. Розв,язання простих
та складених задач.
Мета: формувати предметні компетенції: вміння рахувати цілими десятками; розширювати знання про числа першої сотні; вправляти у складанні виразів з текстовою умовою; удосконалювати уміння учнів працювати над простою і складеною задачею; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, пам,ять; пізнавальні інтереси, прищеплювати уважність,охайність і старанність у роботі, інтерес до спостереження за навколишнім середовищем, любов до тварин і птахів; виховувати любов до українських народних казок, бажання читати якнайбільше.
Мета:Закріпити знання учнів
про нумерацію чисел першого десятка, формувати обчислювальні навички, вчити
складати приклади, розвивати мислення, мову учнів, виховувати почуття доброти,
любов до українських народних казок.
Тема: Склад числа 8. Складання прикладів на додавання. Вправи на добір невідомого доданка.
Мета: на основі практичних дій з предметами розглянути різні
варіанти складу числа 8; продовжувати роботу над формуванням вміння порівнювати
числа; вдосконалювати навички усної лічби; закріплювати вміння писати вивчені
цифри; розвивати кмітливість, логічне мислення; виховувати співчуття,
толерантність, терпимість.
Тип
уроку: урок вивчення нового матеріалу
Обладнання: математичне віяло, предметні малюнки, технічні засоби навчання