Розроблена модель шкільної психологічної служби, яка демонструє визначення пріоритетів, системність, багатогранність форм і методів роботи, послідовність.
Пріоритетні завдання:
- Створення умов для повноцінного особистісного і інтелектуального розвитку дітей на кожному віковому етапі, формування у них мотивації до самовиховання та саморозвитку;
- Забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини на основі її психолого – педагогічного вивчення;
- Забезпечення якісного психологічного супроводу процесу навчання школярів;
- Забезпечення психологічного і фізичного здоров’я учнів;
- Рання профілактика і корекція відхилень в розвитку та поведінці учнів.
Основні види діяльності психологічної служби:
• Створення умов для повноцінного особистісного і інтелектуального розвитку дітей на кожному віковому етапі.
• Формування у них мотивації до самовиховання та саморозвитку.
• Забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини на основі її психолого – педагогічного вивчення.
• Забезпечення якісного психологічного супроводу навчально – виховного процесу.
• Рання профілактика і корекція відхилень у розвитку та поведінці.
• Забезпечення психологічного і фізичного здоров’я дітей.
Направленість діяльності психологічної служби СЗШ № 23
1. Психолого-діагностична і корекційна робота з учнями (складання психологічних карт; проведення консультацій, психотренінгів, позашкільної роботи).
2. Психолого-педагогічна просвітницька робота з батьками.
3. Науково-інформаційна психолого-педагогічна робота з учителями (тематичні виступи на педагогічних радах, консультативна робота з класними керівниками, ведення постійно діючого психологічного семінару тощо)