П р и в і т а н н я г о с т я м
Любі гості – вчителі,
Низький уклін
вам до землі !
Дуже раді
вас вітати.
Щастя,радості
бажати!
Добре ,що прийшли
до нас –
У чудовий
другий клас !
2. МОТИВАЦІЯ
НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Слово вчителя.
-
Діти!
Сьогодні у нас урок математики. Ви бачите скільки
гостей завітали до нас. В тому
числі завітав
на урок казковий герой. Він хоче взяти з собою
у казку тих учнів ,які люблять
математику,хочуть багато знати ,які
вміють писати гарно,красиво,а який це
герой спробуйте відгадати
загадку:
Сьогодні
у нас незвичайний
урок
У
казку ми зробимо ще
один крок.
У
казку, де живе чарівний,
добрий,
Такий
рум,яний…..
-
Отже, вирушаємо в дорогу, часу в нас небагато, а для того, щоб дізнатися хто піде разом
з Колобком, виконаємо завдання.
Завдання:
1.Скільки місяців у році?
2.Які осінні місяці ви знаєте?
3.Назвіть пори року
- Записали число ,місяць,класна
робота
- Хвилинка каліграфії: 23 11 2011
Математичний
диктант
1. Записати число
,яке при лічбі стоїть
перед числом 30.
2. Записати наступне
число до числа 49.
3. Яке з
чисел при лічбі стоїть між числами
59 і 61.
4. Записати
число,яке на 1 більше від 16.
5. Число 20
зменшити на 1 .
6. Записати число,яке
містить 7 дес. і 4 од.
САМОПЕРЕВІРКА
29, 48, 60, 17, 19, 74
- Колобок
запрошує З-х учнів попрацювати
біля дошки, записати вирази до задач.
Картка №1. У гаражі
стояло 11 машин , 6 машин
поїхало,а 4 приїхало. Скільки машин стало у гаражі?
Картка№2. В одному
кошику 7 яблук,а в другому - на 3 яблука
менше. Скільки яблук в обох кошиках?
Картка № 3.У пеналі лежало 18 олівців 10 олівців витягнули
з пеналу,а 6 поклали. Скільки олівців стало в пеналі?
Перевірка роботи за картками (оцінювання в картах успіху)
3.Усна
лічба
- Полічи
від 25 до 36,від 39до 29,від
20 до 39,від 50 до 70,від 67 до 55,від 85 до 100.
- Назви
сусідів чисел 30,78.
- Суму
чисел 6 і 7 зменшили на 3
-
Встав необхідний знак 7….6 , 18…..15, 55…..100
14…9+7 ,16…8+8,15-7…9
Виставлення
оцінок в картах успіху.
-
Всі
впоралися,тому всі вирушаймо
в дорогу. А щоб нам
легше було йти і настрій був гарний ,давайте згадаємо
слова із пісеньки Кота Леопольда.
П Р О Г Н О З С И НО П Т И К А: 23 листопада 2011
року, середа, температура повітря
+4 0 , небо чисте , вітер
помірний , опадів не
передбачається.
Від Кота
Леопольда цікаві задачки.
- Уранці
термометр показував 7 градусів
тепла,а вдень 13 градусів.
На скільки підвищилась температура вдень?
2. Уранці температура 7 градусів, опівдні температура підвищилась на 6 градусів. Скільки градусів
термометр показував опівдні?
4. РОБОТА НАД НОВИМ
МАТЕРІАЛОМ .
-Діти
,а хто це до нас завітав?
-О,та це ж Мудра сова та ще
і листа принесла. Послухаємо
,що вона
нам цікавого розкаже.
СОВА.
–
А чи
знаєте ви ,що тварини готуються до зими
по - різному: перелітні птахи-
ластівки ,шпаки,,зозулі,лелеки,стрижі,соловейки-відлітають;
горобці,голуби,ворони- не залишають своїх домівок, а деякі птахи прилітають до
нас на
зимівлю. Це червоногруді
снігурі,чижі,щогли. Теплим стає хутро
звірів. У зайців пере зимовими холодами хутряна шуба
стає білою,непомітними тоді вони
стають для ворогів. Скрутно стає ведмедям,їжакам,борсукам- немає
корму,тому готуються вони до зимового сну -сплячки.
Вчитель: -
Давайте допоможемо нашим
лісовим друзям приготуватися до зими!
-
У
білочки було 3 десятки горішків,якщо вона ще
9 знайде. Скільки в неї стане?
-А якщо ще
один?
-
МОЛОДЦІ
!
-
Скільки десятків у числі 40?
-
Як називається
число ,яке закінчується цифрою
0.
-А ось їжачиха,спинка з голочок. Набрала
вона 3десятки яблучок і хоче ще
взяти 10. Порахуймо, скільки всього буде?
-
Правильно,
діти.
-Отже, зробимо висновок,якщо до 39 додати ще 1, буде 40.
-А якщо до 49додати 1, буде 50.
До 59 - один буде 60, до 69-один буде
70,
до 79 - один буде 80,до 89-один буде 90,
до 99 - один буде 100.
- Ой ,подивіться ,хто нам зустрівся
на шляху?
- Та це заєць спішить до своїх маленьких діток,а що він несе в мішку. Давайте подивимось?
1.РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ № 302 (коментування прикладів)
2.РОБОТА ЗА ТАБЛИЦЕЮ
РОЗРЯДІВ ( картки)
ВИСТАВЛЕННЯ ОЦІНОК У КАРТИ УСПІХУ
-Молодці,всі
працювали гарно !
- А чи не хочете відпочити?
Мы пять раз в ладоши хлопнем ,
8 раз ногами топнем.
Прибавляем 5 к 8 – столько раз
присесть должны.
4 раза потянись.
А 7 раз ты
наклонись.
Семь прибавив к четырем столько ноги мы согнем.
6.РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ
УМІНЬ.
-
Діти,поки
ми виконували вправи, Колобок покотився
далі і зустрів
Лисичку.
Лисичка. Колобок
математичний,
Ой, ой ,ой
і не пшеничний,
Приклади
у голові!
Ой, розказуйте мені!
Зараз
приклади оці
Похрумтять у животі.
1.Розв,язання
прикладів з дужками. Змагання. Згадаймо
правило: У ВИРАЗАХ З ДУЖКАМИ
ПЕРШОЮ ВИКОНУЮТЬ ДІЮ НАД ЧИСЛАМИ
,ЗАПИСАНИМИ В ДУЖКАХ.
Робота на картках . Діти по черзі обчислюють по
одному прикладу і передають по ряду
далі. Експерти (призначені діти)
перевіряють роботи.
-
От Лисичка,яка
хитра, вона думала, що ми не впораємось, а ви діти молодці, не дали нашого Колобка з,їсти.
-
Та,так
,так !А хто це такий стурбований нам назустріч
іде?
-
Та це ж ведмедик .
Ведмедик. -
Щастя котиться до мене ,
Вовчик
правду говорив:
В
нього ж тільки голова,
А
розумна ж – ой яка !
Колобочку, поможи,
Цю задачу розв,яжи
Їсти я тебе не стану,
Може
ще в пригоді стану
Розв,язування задач № 307 (письмово записати).
№293 (усно
розібрати)
Підсумок: Молодці, діти! Ви всі
впоралися і з завданнями,які стояли на нашому шляху. Колобок задоволений та всіх ,всіх
бере з собою в країну казок і
сподівається , що ще не раз зустрінемось на уроках читання,коли будемо
читати українські народні казки.
5 2 4 1 3
ю я
у д к
ДОМ. ЗАВДАННЯ : с.59- №№ 305 ,306.
|