Інноваційний
пошук сучасного змісту, функцій і методів виховної
роботи CЗШ № 23 по формуванню та розвитку
соціально-активної, гуманістично спрямованої особистості
Мета: формування гармонійно
розвиненої, високоосвіченої,
національно свідомої і соціально активної гуманістично спрямованої особистості, що наділена глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними і патріотичними почуттями, є носієм кращих надбань національної та світової культури, здатної до саморозвитку і
самовдосконалення.
Проектна
діяльність відіграє значну роль у процесі становлення особистості, засвоєння
нею соціальних нормативів поведінки, активізує закономірний процес зростання
ініціативи у дітей. У процесі соціального проектування учні отримують навички партнерства
та взаєморозуміння ініціативності у прийнятті рішень, висловленні думок,
реалізації індивідуальних і колективних справ. Соціальне проектування є
досконалим простором, в якому набувається досвід соціальної взаємодії, утверджуються,
апробуються і розвиваються відповідні ідеї, цінності та принципи.
"Не споглядати й говорити, а вершити і творити”