Здійснюючи
керівництво дитячим колективом, педагог завжди розв’язуєдвоєдине завдання – сприяє розвитку мотивів
єднання і згуртування дітей в колективі та створює умови для реалізації індивідуальності
і творчої самобутності кожної особистості.
Законом
згуртування колективу є прагнення до досягнення значимих суспільних цілей. Вони
об’єднують коллектив, підсилюють взаємну відповідальність,
підвищують вимогливість колективу до кожного члена, створюють мажорний тон у
колективі. Тільки згуртувавши учнів у дружний та працездатний колектив, можна успішно здійснювати їх навчання та
виховання.
Мета проекту: Виявлення
найбільш згуртованих і творчих класних колективів, лідерів школи, підвищення творчого
потенціалу учнів, рівня співробітництва та взаємодії учнів у класі.
Завдання проекту:
створення
сприятливих умов для об’єднання дітей спільними цілями, загальною діяльністю і
переживаннями;
формування стійких
доброзичливих стосунків, уваги один до одного, співпереживання;
розвиток у членів
колективу почуття захищеності,викорінення випадків «ізольованості» або
авторитарного лідерства у колективі;
створення традицій
у колективі.
Актуальність проекту:
Значну
роль у соціальному становленні учнів відіграють стосунки, які складаються між
однолітками. Від цих стосунків залежить можливість адаптації та розкриття
потенціалу кожної дитини.
Сучасний
виховний процес орієнтований на цінності гуманізму, співпраці, творчої
взаємодії, свободи і відповідальності у вихованні дитини.
Засобом
прищеплення цих ціннісних орієнтацій дітям стає дитячий колектив як соціальна
спільність, що об’єднує дітей спільними цілями, загальною діяльністю і
переживаннями.
Рівень проекту:практично – зорієнтований
Термін проекту: довгостроковий
Учасники проекту:учні 5 – 11 класів, класні керівники
Критерії оцінювання участі:
активність роботи
учнівського самоврядування;
колективні творчі
справи учнівського колективу;
участь у шкільних,
міських заходах;
відсутність
правопорушників, прогульників;
інформаційний
супровід життя класного колективу;
зайнятість учнів у
роботі гуртків, спортивних секцій;
співпраця з
батьками.
Підведення підсумків:
Аналізує
та узагальнює результати конкурсу оргкомітет, до складу якого входять члени
адміністрації, шкільного парламенту, учителі, батьки.