Обґрунтування проекту:
- Здійснюючи керівництво дитячим колективом, педагог завжди розв’язує двоєдине завдання – сприяє розвитку мотивів єднання і згуртування дітей в колективі та створює умови для реалізації індивідуальності і творчої самобутності кожної особистості.
- Законом згуртування колективу є прагнення до досягнення значимих суспільних цілей. Вони об’єднують коллектив, підсилюють взаємну відповідальність, підвищують вимогливість колективу до кожного члена, створюють мажорний тон у колективі. Тільки згуртувавши учнів у дружний та працездатний колектив, можна успішно здійснювати їх навчання та виховання.
Завдання проекту:
- створення сприятливих умов для об’єднання дітей спільними цілями, загальною діяльністю і переживаннями;
- формування стійких доброзичливих стосунків, уваги один до одного, співпереживання;
- розвиток у членів колективу почуття захищеності,викорінення випадків «ізольованості» або авторитарного лідерства у колективі;
- створення традицій у колективі.
Актуальність проекту:
- Значну роль у соціальному становленні учнів відіграють стосунки, які складаються між однолітками. Від цих стосунків залежить можливість адаптації та розкриття потенціалу кожної дитини.
- Сучасний виховний процес орієнтований на цінності гуманізму, співпраці, творчої взаємодії, свободи і відповідальності у вихованні дитини.
- Засобом прищеплення цих ціннісних орієнтацій дітям стає дитячий колектив як соціальна спільність, що об’єднує дітей спільними цілями, загальною діяльністю і переживаннями.
Рівень проекту: практично – зорієнтований
Термін проекту: довгостроковий
Учасники проекту: учні 5 – 11 класів, класні керівники
Критерії оцінювання участі:
- активність роботи учнівського самоврядування;
- колективні творчі справи учнівського колективу;
- участь у шкільних, міських заходах;
- відсутність правопорушників, прогульників;
- інформаційний супровід життя класного колективу;
- зайнятість учнів у роботі гуртків, спортивних секцій;
- співпраця з батьками.
Підведення підсумків:
Аналізує та узагальнює результати конкурсу оргкомітет, до складу якого входять члени адміністрації, шкільного парламенту, учителі, батьки.
Нагородження:
Переможці нагороджуються грамотами, дипломами, пам’ятним знаком, подарунками.
Форма та організація проекту: змагання