Рідний край
Меню сайту
Структура блоків
Хмаринка тегів
Міні-чат
Наше опитування
Сучасна освіта
Популярні програми
Соціальні мережі
|
Методична робота СЗШ № 23Головні завдання методичної служби СЗШ №23
Методична робота в школі ― це спеціальний комплекс практичних заходів, які ґрунтуються на досягненнях науки, перспективного педагогічного досвіду і спрямовані на всебічне підвищення компетентності і професійної майстерності кожного вчителя. Цей комплекс орієнтований перш за все на підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу, а кінцевому результаті ― на підвищення якості й ефективності освітнього процесу. В школі визначена чітка структура методичної роботи, яка складається із взаємопов’язаних та взаємодіючих елементів: методична рада, яка є координатором всієї методичної роботи в школі; педагогічна рада, яка визначає основні напрямки і завдання, конкретні форми роботи педагогічного колективу та приймає рішення з основних питань діяльності школи; шкільні методичні об’єднання; творчі групи вчителів з певних проблем навчально – виховного процесу. Організація методичної роботи з педкадрами здійснюється відповідно до діючого положення про методичну роботу з педагогічними кадрами в закладах освіти, Законом України «Про загальну середню освіту» та річного плану роботи за напрямками.
Впровадження в навчально – виховний процес інноваційних технологій і методик здійснюється шляхом оптимального поєднання й конструювання різних групових і індивідуальних форм методичної взаємодії динамічних та творчих груп, методичних об’єднань вчителів – предметників. Щороку в системі проводяться методичні ради, педради, засідання методичних об’єднань вчителів – предметників, творчих груп. Особливістю останніх років є спрямованість на особистісно орієнтований підхід до компетентності навчання. Вчителі школи працюють над проблемами розвитку інноваційної особистості, гуманізації процесу навчання, використання нових інформаційних технологій та освітнього моніторингу, організації інноваційної діяльності школи. Реалізація
проекту здійснюється через різноманітні форми навчально – методичної
діяльності. Вчителі школи постійно підвищують свій фаховий рівень, приймають активну участь в роботі міських методичних об’єднань, творчих груп, семінарах. 90 % вчителів запроваджують в навчально – виховний процес елементи комп’ютерної підтримки, що є досить високим показником на міському рівні. 99 % вчителів вважають самоосвіту найвищою формою підвищення фахової майстерності, для чого вони працюють з науково – методичною літературою, періодичною пресою, використовують Internet – ресурси. Вчителі ознайомлені (через різні форми) з інноваційними технологіями, активно запроваджують їх у зміст освітнього процесу, зокрема, проектні технології. Так, для підвищення рівня самоосвітньої діяльності кожного педагога, осучаснення змісту роботи предметних методичних об’єднань створені мультимедійні презентації окремих напрямків діяльності та окремих педагогів. Така форма презентацій власного досвіду сприяє оновленню та доповненню змісту як конкретного навчального предмету, так і освітнього процесу взагалі.
науково – методична робота педагогічних працівників Учитель вчиться все життя ― це відома істина. Для формування вчительського професіоналізму необхідною умовою є систематичне підвищення своєї професійної майстерності та науково – методична діяльність.
Основними завданнями науково – методичної роботи в школі є:
|
Рідній школі - 75!
Bас вітає директор
Керівник сайту
Календар
Час життя сайту
Прогноз погоди
Гаряча лінія
Підтримка і поради практичного психолога т. 0667199495Пошук
До друку
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||