Учнівське
самоврядування містить виховний потужний потенціал. Воно сприяє створенню умов
і можливості для самореалізації молоді, виховання соціально активної
особистості, залученню її до різноманітних сфер соціальних відносин, соціальної
практики.
Досвід,
отриманий в учнівському самоврядуванні, допомагає учнямстаршокласникам стати повноцінними членами
шкільної спільноти, місцевої громади, цінним ресурсом громадянської дії, чиї
енергія, ідеї, ініціативи успішно використовуються під час вирішення суспільно
важливих проблем.
Мета проекту:
Розкриття
життєтворчого потенціалу учнівського самоврядування
Завдання проекту:
Розвиток інтересів,
творчих здібностей учнівської молоді;
Соціалізація учнів,
розвиток ключових компетенцій: громадянської, комунікативної, інформаційної,
соціальної, психологічної;
Розвиток в
учнівської молоді організаторських та управлінських навичок;
Формування активної
життєвої позиції;
Створення у
навчальному закладі єдиного колективу учнів і педагогів, атмосфери співпраці,
партнерства.
Актуальність проекту:
Учнівське
самоврядування є однією з форм впливу на життєдіяльність навчального закладу та
демократизацію процесу управління ним.
Учнівське
самоврядування є засобом реалізації учнівською громадою своїх прав, обов’язків
через участь у процесах прийняття рішень у всіх сферах життєдіяльності
навчального закладу.
Рівень проекту:соціально –
адаптаційний
Термін проекту:довгостроковий
Учасники проекту:учні 5 – 11
класів
Умови проведення:
Втілення
проекту здійснюється через організацію роботи шкільного самоврядування та
учнівського самоврядування укласах.
До
органу шкільного самоврядування «Шкільного парламенту» обираються 20
представників, які делегуються від кожного класу, з 5 по 11, і працюють
протягом навчального року.
Учнівське
самоврядування у класах організовується і здійснюється за різними моделями.
Кожен класний колектив сам обирає модель учнівського самоврядування,
класнікерівники здійснюютькоординаційну функцію.
Оцінювання успішності проекту:
У
кінці навчального року на засіданні шкільного парламентуведеться обговорення діяльності Шкільного
парламенту та учнівського самоврядування у класах. Старости класів приймають
участь у захисті роботи учнівськогосамоврядування у класах. Членами Шкільного парламенту обирається класний
колектив-переможець.
Нагородження:
За
результатами роботи у Шкільному парламенті відбувається урочисте нагородження
найактивніших учнів грамотами, класний колектив – переможець нагороджується пам’ятним знаком.