Середа, 19.06.2019, 22:18
                                             
Комунальний заклад  
"
Середня загальноосвітня школа № 23"  Кам'янської міської ради 
Рідний край
Меню сайту
Хмаринка тегів
Міні-чат
Наше опитування
Ви, наш відвідувач:
Всього відповідей: 725
Шкільний світ
Сучасна освіта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Украина онлайн
Форма входу
Популярні програми
Соціальні мережі

Формування творчої особистості в умовах профілізації освіти

Реформування освіти України спрямоване на оновлення її змісту та вдосконалення технології навчання і виховання. Цей процес перманентний, бо пов’язаний з прогресом суспільства, і кожний етап її розвитку ставить перед школою різних рівнів специфічні завдання.

Одним із найсучасніших напрямів розвитку суспільства є його перехід від індустріальної до інформаційної стадії розвитку. В цьому розумінні значну актуальність має організація профільного навчання з інформаційно-комунікаційних технологій. Зазначений напрям згідно з останніми нормативними документами загальної середньої освіти, належить до інформаційно-технологічного профілю технологічного напряму профільного навчання.

Основним завданням профільного навчання інформатики з інформаційно-технологічного профілю є формування в учнів системи знань, умінь і навичок застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для розв’язування різних задач навчальної і майбутньої професійної діяльності.

 

Вивчення інформатики та інформаційних технологій у  школі інформаційно-технологічного профілю спрямовано на:

• набуття і систематизацію знань, що належать до математичних об'єктів інформатики, побудову описів об'єктів і процесів, що уможлівлює здійснювати комп'ютерне моделювання їх, до засобів моделювання, до інформаційних процесів у біологічних, технологічних і соціальних системах;

оволодіння уміннями будувати математичні об'єкти інформатики, у тому числі логічні формули і програми на формальній мові, що задовольняють заданому описові, створення програм реальною мовою програмування за їхнім описом, використання призначених для користувача інструментів і налагодження їх;

• розвиток алгоритмічного мислення, здібностей до формалізації;

виховання дисципліни проектної діяльності, в тому числі уміння планувати свою діяльність, працювати в колективі; відчуття відповідальності за використовування результатів своєї праці іншими людьми, установку на позитивну соціальну діяльність в інформаційному суспільстві, неприпустимість дій, що порушують права і законні потреби громадян;

набуття досвіду створення, редагування, оформлення, збереження, передавання інформаційних об'єктів різного типу за допомогою сучасних програмних засобів, побудову комп'ютерних моделей, колективної реалізації інформаційних проектів, подолання труднощів у процесі інтелектуального проектування.


Інформатика на сьогоднішній день є одним із засобів формування не тільки освітнього, а й розвиваючого та інтелектуального потенціалу особистості. Тому у  2009-2010 навчальному році ми розпочали впроваджувати інформаційно-технологічний профіль.



З метою формування умінь і навичок свідомого користування сучасними компютерними інформаційними засобами в навчальний план школи введено:

     в  1- 4 класах        «Пропедевтичний  курс інформатики»
     в   8 - 9 класах        «Інформатика»
   

Відповідно до Концепції профільного навчання в старшій школі в 10 -11 класах введено профільні предмети:

      - «Основи інформаційних технологій»;

      - «Основи web - дизайну»;

      - «Основи створення компютерних презентацій»;

      - «Основи комп’ютерної графіки».


Рідній школі - 75!
Bас вітає директор
Керівник сайту
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Час життя сайту
Прогноз погоди
Гаряча лінія

Підтримка і поради практичного психолога

т. 0667199495
Пошук
До друку