Соціально – виховний творчий проект «Батьківський день»
Обґрунтування проекту:
Сім’я
як соціальний інститут, з яким пов’язана педагогічна діяльність навчального
закладу, знаходиться сьогодні на досить складному етапі свого розвитку.
Соціально
– економічні умови українського буття, процес соціальної адаптації особистості,
безліч протиріч, які його супроводжують, дуже сильно уповільнюють і заважають
виконанню батьківських обов’язків. У результаті ми
бачимо велику кількість батьківських «виховних прорахунків», помилок,
недоліків, усунути якіможна тільки у
взаємодії з учителями, педагогами та психологом школи.
Мета проекту:
Активізація
взаємодії батьків з учителями, інтеграція засобів громадського та сімейного
виховання школярів.
Завдання проекту:
Створити сприятливі умови для взаємодії
батьків і школярів зметою подальшого співробітництва;
Включити батьків в освітній процесс як
активних суб'єктів;
Створити комплекс творчих методичних робіт:
відеофільми,бібліотеку творів дітей, набір пам’яток та
рекомендацій длябатьків;
Формування взаємозацікавленості учнів,
батьків, вчителів.
Актуальність проекту:
Розробка проекту «Батьківський день» обумовлена потребами
батьків учнів. Шляхи подолання протиріч пов’язана з такими факторами:
накопиченням знань
у сфері психології, педагогіки та методики сімейного вихованя;
розумінням проблем
і перспектив особистісно – пізнавального росту дитини;
своєчасним наданням
дитині щоденної допомоги, її різнобічної підтримки.
Рівень проекту: творчо – інформаційний
Термін проекту:короткостроковий (травень кожного навчального року)
Учасники проекту:учні, батьки,
педагогічний колектив школи
Умови проведення:
Захист виховного
проекту здійснюється протягом одного навчального дня.
Зміст проекту:
відвідування
батьками відкритих уроків вчителів;
відкриті уроки
батьків;
зустріч з цікавими
людьми Дніпродзержинська, у тому числі батьками;
виховний захід,
підготовлений спільно з вчителями, батьками, учнями;
виставка «Наші
таланти тобі, Україно!»
Оцінювання успішності проекту:
По
закінченні проекту організовується обговорення, під час якого батьки мають
змогу оцінити діяльність школи в цілому та особистий внесок кожного в загальну
справу.