Хотим поделиться с вами четвертым роликом под названием "Будьте компетентны".
Видео снято по одной из глав книги «Дорога к Счастью».
Поощряйте достижение компетентности в любом стоящем деле. Хвалите и вознаграждайте компетентность всякий раз, когда вы с ней сталкиваетесь. Требуйте качественного выполнения любой работы.
Наблюдение, обучение и практика являются основными составляющими компетентности.
Сначала наблюдайте, учитесь, делайте выводы и лишь потом пробуйте. А когда вы поймете что к чему, практикуйтесь, практикуйтесь и практикуйтесь пока не достигните уровня профессионализма. Умение, ловкость и быстрота приносят подлинную радость!
По дороге к счастью
лучше всего идти
с компетентными попутчиками.
С пожеланием счастья, процветания и благополучия, Компания ТСО.
В Україні стартував ХІ Всеукраїнський конкурс «Вчитель-новатор». Реєстрація учасників триває до 15 лютого 2015 року. Учасниками можуть стати педагогічні працівники закладів освіти будь-якої форми власності та студенти педагогічних навчальних закладів, науковці.
На виконання програми «Партнерство в навчанні» компанія «Майкрософт Україна» за сприяння Міністерства освіти і науки України проводити щорічний конкурс «Вчитель-новатор».
Мета конкурсу - опанування освітянами сучасних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій, підтримка роботи педагогів у розробці та впровадженні мультимедійних програмних засобів навчання.
Учасниками конкурсу є педагогічні працівники закладів освіти будь-якої форми власності та студенти педагогічних навчальних закладів, науковці.
Безкоштовні курси з ІКТ від Microsoft, які практично, а не теоретично зможуть допомогти вчителеві
З кожним роком технології все активніше впливають на навчальний процес і систему освіти в цілому. На сьогоднішній день на ринку праці потрібні випускники навчальних закладів, які не тільки мають якісні знання, а й мають відповідні навички. Останніми роками ці навички отримали сталу назву – навички 21 століття.
Постає логічне запитання – як сформувати в учнів навички 21 століття якщо ці навички не сформовані в самого вчителя? Як учитель може навчити того, чого сам не розуміє? Курси підвищення кваліфікації на сьогоднішній день, на жаль, не дають уявлення про тренди в сучасній освіті. Багато теорії та замало практики. Для прикладу. Чи може хтось із педагогів похвалитися відповідністю своєї інформаційно-комунікаційної компетентності до тих рівнів, які ЮНЕСКО рекомендувала ще 2011 року?
Проаналізувавши доступні Інтернет-ресурси можна досить легко визначити наступні глобальні тенденції розвитку ІКТ в освіті, які мали би вже реалізовуватись у закладах освіти, а саме: організація навчання протягом усього життя, створення та використання динамічних навчальних матеріалів та спільна робота в режимі реального часу.
Десять порад сучасному вчителю, які слід ураховувати під час навчання учнів
Новий звіт Саттон Траст (Sutton Trust improving social mobility through education – провідна організація Великої Британії, що займається питаннями підвищення соціальної мобільності освіти, фінансує більше двохсот програм на замовлення 140-а наукових установ, ‑ пер.) наводить докази успішних методів викладання.
Питання про те, як стати добрим учителем, завжди було предметом дискусій. Така постановка питання створює досить багато проблем, оскільки просто не існує, та й не може існувати універсального рецепту для успіху вчителя, тому що різні підходи спрацьовують тільки в конкретних фахівців і для певних учнів класу.
Саттон Траст установлено, що популярні в освіті методи навчання, такі як надмірна похвала й заохочення учнів або надання їм можливості самим відкрити для себе ключові знання, насправді не дають високих позитивних результатів.
Автор докладу, професор Роберт Коі з Даремського університету стверджує, що це всього лише «стартовий пакет» для осмислення того, що ж усе-таки робить викладання ефективним.
Відкрито реєстрацію на онлайн-курси проекту «Prometheus» від викладачів КНУ, КПІ та НаУКМА
15 жовтня в Україні стартував громадський проект масових онлайн-курсів (MOOC). На сьогодні проект «Prometheus» пропонує декілька курсів від викладачів Київського національного університету Шевченка, Київського політехнічного інституту та Києво-Могилянської академії.
Як зазначають засновники «Prometheus», ресурс надасть вільний і абсолютно безкоштовний доступ до найкращих навчальних курсів університетського рівня всім охочим незалежно від місця проживання, віку, майнового становища чи статків.
«Prometheus» не лише самостійно створює та розміщує масові відкриті онлайн-курси на власному сайті, але й надає безкоштовну можливість університетам, провідним викладачам та компаніям-лідерам в своїй галузі публікувати й розповсюджувати курси на цій платформі. Мета проекту – не просто окремі курси, а взаємопов’язані цикли курсів з найактуальніших для країни тем (бізнес, IT, іноземні мови, право, історія тощо).
Кожен курс проекту «Prometheus» складатиметься з відеолекцій провідних викладачів найкращих українських ВНЗ, інтерактивних завдань, що дозволять закріпити отримані знання, а також форуму, на якому студенти матимуть можливість поставити запитання викладачу та спілкуватися один з одним. Все, що знадобиться для участі в такому курсі, – комп’ютер та наявність доступу до мережі Інтернет.
Запрошуємо вас взяти участь у ІІ міжнародній освітній онлайн конференції INTEL «Нові горизонти ІКТ в освіті»для України та країн СНД, яка проводитиметься з 29 вересня до 15 листопада 2014 року на порталі Освітніх ініціатив Intel в Україніwww.iteach.com.ua.
Конференція організована корпорацією Intel за підтримки Міністерства освіти і науки України, Академії пед. наук України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, обласних державних адміністрацій.
В умовах браку підручників школи використовуватимуть електронні підручники.
Міністерством освіти і науки надано рекомендації щодо забезпечення навчального-виховного процесу у 6 класі загальноосвітніх навчальних закладів у 2014/15 навчальному році. Відповідний лист отримали місцеві органи управління освіти та загальноосвітні навчальні заклади.