В нашій школі відбулось традиційне свято «Зимові забави», метою якого було не тільки позмагатись і розважитись, а й навчати учнів та батьків активно відпочивати взимку всією родиною. З цим завдання вдало впорались команди учнів 5 – А класу на чолі з класним керівником Павлюс – Гунченко О. В. та неперевершеним батькам та матусям: Тимошко Н. І., Саморська Ю. В., Гришко Д. В., Веретільник В. А.
Естафети з санчатами, круті спуски з гірок, вікторина з зимових видів спорту, цікаві конкурси та ігри нікого не залишили байдужими. А те що діти 5 – А класу відвідують уроки фізичної культури з першого класу (коли дозволяють погодні умови) взимку, які проводить на спортивному майданчику вчитель фізичної культури Савічева Н. В. дає свої результати – діти загартовані, дружні і фізично розвинені. І в цьому заслуга не тільки вчителя, а і батьків, які завжди підтримують ініціативи викладача.
В 11 класі пройшов відкритий урок з предмету «Захист Вітчизни» (вчитель Павлюк О. Т.) на тему «Рукопашний бій». Учні вивчили прийом «Важіль руки всередину». Завдання уроку було виконано. Учні відпрацювали застосування прийому.
18 грудня 2015 р. в 8 класі відбувся відкритий урок «Виготовлення сувенірів до дня Святого Миколая» (вчитель трудового навчання Коваленко Т. І.) в рамках декади вчителів художньо-естетичних та фізкультурно-оздоровчих предметів. Дівчата брали активну участь у проведенні відкритого уроку; проявили творчість, зацікавленість, естетичний смак у підборі тканин, оздоблюю чого матеріалу. З результатами пошукової роботи у світ походження свята Святого Миколая виступили учні 8 класу і познайомили присутніх з історією цього свята, традиціями нашого народу. З великою майстерністю дівчата виконували сувеніри, приділяли увагу композиції, кольору, неповторності. Ви справжні майстрині!
19.11.2015 р. в 5 – х класах пройшов дуже цікавий урок з математики «Острів скарбів» на тему ділення натуральних чисел (вчитель математики Кольцова Наталія Миколаївна). Учні були розділені на три команди і проходили шість етапів: кросворд, розшифруй слово, ланцюжок, задачі. Метою було зібрати закодоване слово. Команди справились і зібрали слово «Знання». Діти вчилися працювати командою і це їм вдалося. Урок сподобався всім.
Відкритий урок з історії України в 7- A класі за темою «Політичний, соціальний устрій та господарське життя Київської Русі» (вчитель Залокоцька А.С..) Протягом уроку учні шукали відповідь на проблемне питання уроку «Чи можна вважати Київську Русь однією з наймогутніших країн середньовіччя?»
Використовуючи різні види роботи семикласники навели стверджувальні докази могутності Київської Русі.
Театр тіней з давніх часів заворожував глядачів таємничістю та чарівністю.
Казкові персонажі та придумані герої ожили на імпровізованій сцені в кабінеті фізики (вчитель Охотник Г. Г.).
Тема "Світлові явища" досить складна для семикласників. А проект "Театр тіней" допоміг зрозуміти учням 7 класу одне з підтверджень закону прямолінійного поширення світла.
Велике значення у сучасній школі має залучення школярів до проектної діяльності, метою якої є навчити учнів самостійного, критичного мислення; міркувати, використовуючи знання фактів, закономірностей науки, робити обґрунтовані висновки; приймати самостійні аргументовані рішення; навчити працювати в команді, виконуючи різні соціальні ролі.
Захист проекту "Моделюємо сад" у 6 класі на уроці природознавства (вчитель Охотник Г. Г.) став справжнім фестивалем дитячої творчості.
Цікавий урок з математики пройщов у 6 класі за темою «Вітаміни».
Урок був побудований на розв’язуванні задач на пряму та
обернену пропорцію. Умови задач формували у дітей знання про значення вітамінів для
здоров’я людини, пропагували здоровий спосіб життя. Перед розв’язуванням кожної
залачі діти робили повідомлення про виключно важливі вітаміни А, Б, С, Д, Е і
де вони присутні.
Шпаргалка - друг, ворог, помічник або шкідник? Яка її роль в
процесі навчання? І ось тут усі зацікавлені особи діляться на дві групи: одні (в
основному ті, хто вчиться) - ЗА застосування шпаргалки; інші (ті, хто учить) -
категорично ПРОТИ, попри те, що хоч би раз в житті та користувалися нею.
Начебто шпаргалка - явна шкода, оскільки учень сподівається
не на свої сили, а на допомогу ззовні. З іншого боку, шпаргалка може бути
варіантом підготовки учня до іспиту, контрольної і так далі, оскільки являється
яким-не-яким, а конспектом. Адже щоб зробити шпаргалку, потрібно ознайомитися з
матеріалом як мінімум двічі: перший - щоб отримати загальне уявлення про зміст,
другий – для, власне, конспектування.
Тільки освоївши ази написання конспекту, можна скласти
грамотну, тямущу шпаргалку.