На уроці біології «Закономірності мінливості» з
учнями 11 класу було проведено тренінг на тему: «Генно модифіковані організми. За
чи проти».
Мета уроку: Чи потрібні нам ГМО або генетично
модифіковані продукти і організми? Може вони тільки завдадуть шкоди
людству, порушивши і наші, людські генні коди? Наскільки все це страшно? Учні
мали можливість порівняти та оцінити позитивні та негативні сторони штучно
створених організмів. Закріпили знання даної теми та активно прийняли участь у
проведенні тренінгу.
Учнями була проведена практична робота № 1 на тему
«Вегетативне розмноження»
Мета: ознайомити з головними особливостями вегетативного
розмноження, визначити значення вегетативного розмноження у життєдіяльності
рослин, розглянути можливі типи вегетативного розмноження; розвивати в учнів
класу вміння застосовувати власні знання на практиці та робити висновки.
Кожен учень з цікавістю виконував практичну та старанно
дотримувались правил, адже квітка залишилася ростив кабінеті біології, де учні матимуть змогу
спостерігати за її розвитком кожного уроку біології.
На уроках світової літератури діти долучаються до
літературної скарбниці усіх народів. Нещодавно учні 5-Б класу познайомилися з китайською народною казкою «Пензлик Маляна», в якій розповідається про те, що бідному
хлопчикові дідусь-чарівник подарував незвичайного пензлика. Все, що хлопчик ним
малював оживало і ставало дійсністю. Домашнім завданням для дітей було написати
творчу роботу на тему: «Що я намалював би, якби у мене був чарівний пензлик
Маляна?»
Які чудові та глибокі мрії є у дітей! Сонечка Брежнєва
намалювала б притулок для бездомних тварин, гнізда для всіх птахів та веселі
атракціони для бідних дітей. Губська Даріна мріє, щоб біля школи ріс розкішний
сад, там були алейки з лавочками, де учні та вчителі могли б насолоджуватися
весняними пахощами квітучих дерев. Ліночка Кудашкіна намалювала б величезний
літак, щоб всі мали змогу мандрувати різними країнами та пізнавати багато
нового. А Маша Бут давно мріє про цуценя і саме його собі намалювала б. Данилко
Шевченко подарував би сестричці власну кімнату з феями, татусеві нову сімейну
машину, а мамі спортивний тренажер. На малюнку Германа Співака був би «…теплий
затишний клас, нові парти, комп’ютери та усміхнені щасливі і здорові учні та
класний керівник Тетяна Олександрівна». Андрійко Андрущенко намалював би всіх
бандитів за гратами, а ще велику пігулку, що вилікувала б усіх хворих на СНІД
та рак. А потім хлопчик робить чудовий висновок, що добрі справи ми можемо
робити і без пензлика Маляна.