Проект "Міксіке в Україні" запрошує до участі навчальні заклади, вчителів та учнів з усіх областей України. Освітнє онлайн-середовище Міксіке дає змогу вчителям, учням і батькам створювати та використовувати власні навчальні матеріали, а також використовувати колекцію навчальних матеріалів, яку спільними зусиллями створили педагоги-учасники проекту.
Відповідно до наказу, у новому навчальному році будуть проведені Всеукраїнські учнівські олімпіади з української мови та літератури, англійської, німецької, французької мов, історії, математики, фізики, астрономії, хімії, біології, екології, географії, інформатики, правознавства, економіки, інформаційних технологій, трудового навчання, польської мови та літератури, молдовської мови та літератури, болгарської мови та літератури, румунської мови та літератури, мови іврит, російської мови та літератури, новогрецької мови та літератури, угорської мови та літератури.
Олімпіади та турніри відбудуться у три етапи: І етап – у жовтні 2015 року, ІІ етап – у листопаді-грудні 2015 року, ІІІ етап – у січні-лютому 2016 року.
Видавництво «MM Publications» підтримує ініціативу Міністерства освіти і науки України про оголошення 2016 року Роком англійської мови, і з метою підвищення рівня професійної кваліфікації вчителів та популяризації англійської мови серед учнів оголошує конкурси для учнів і вчителів.
Оголошуються конкурси «Час Української культури» (Ukrainian Culture Time) та «Моя Батьківщина: місце, де я живу/ місце, яке я люблю» (My motherland: the place where I live / the place I love the most) для вчителів та учнів.
15–16 жовтня 2015 року у м. Рівне відбудеться V Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей "Мій особистісно зорієнтований урок"
ОЗОНівкам і ОЗОНівцям!
Хто цікавиться проблемами особистісно зорієнтованого навчання,
має творчі набутки й тим, хто лише роздумує!
Шановні колеги!
Проблемна тема фестивалю: «Учень у системі особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання».
Мета: окреслення кола проблем, пов’язаних із подоланням відчуженості учня від навчання, забезпеченням активної участі його у навчально-виховному процесі і визначення перспективних шляхів розв'язання їх; ознайомлення з практичним досвідом становлення суб’єктності школяра, ефективними методиками й технологіями впровадження ідей особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів; визначення подальших перспектив реалізації особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання.
Основні цілі:
- з'ясувати сутність і зміст основних складників, що забезпечують активне включення учня в навчально-виховний процес;
- визначити перспективні методики і технології, які сприяють розв'язанню проблеми;
- обмінятися практичним досвідом становлення суб’єктності учня основної і старшої школи;
- проаналізувати стан упровадження особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання в практику роботи загальноосвітньої школи;
- налагодити співпрацю ініціативних, творчих педагогічних працівників (учителів, науковців, управлінців, представників вищої школи і методичних служб усіх рівнів), які вибудовують діяльність на засадах особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів, готові долучитися до апробації технології ОЗОН у своїй практиці;
- популяризувати ідеї особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання, розширювати коло його прихильників;
- розвивати і вдосконалювати педагогічну майстерність учасників фестивалю шляхом участі у майстер-класах, педагогічних майстернях, семінарах, тренінгах.
Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
№ 1/9-422 від 04.09.2015
Органам управління освітою обласних,
Київської міської державних адміністрацій,
Інститутам післядипломної педагогічної освіти
Загальноосвітнім навчальним закладам
Нині, в період соціально-економічних перетворень в Україні, справа виховання набуває особливого, вирішального значення для розвитку суспільства. При цьому школа залишається головною ланкою в системі виховання. І тому класне керівництво як традиційне шкільне явище, обумовлене історичним розвитком вітчизняної школи, потребує переосмислення і вдосконалення своєї сутності.
На виконання Закону України «Про дорожній рух», керуючись положенням про проведення Всеукраїнського конкурсу-рейду «Увага! Діти – на дорозі!», з метою активізації роботи щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму серед учасників навчально-виховного процесу напередодні та з початком нового навчального року