6 грудня - виповнилось 100 років від дня народження видатного
лікаря-хірурга, вченого, письменника, громадського діяча Миколи Амосова
Микола Михайлович
Амосов – це один з найвідоміших в світі кардіохірургів, талановитий вчений,
основоположник біокібернетики в Україні, письменник, який одержав широке
визнання в Україні та за кордоном.
Если бы можно начать жить сначала - я выбрал бы то же самое – хирургию и в дополнение
мудрствование над "вечными вопросами" философии: истина, разум, человек, общество, будущее
человечества
У
жовтні та листопаді у школі були проведені предметні олімпіади, в яких
взяли участь 193 учня.
Переможцями стали:
з української мови: Росіцька А. – 5-А кл.,
Стадник М. – 6 кл., Варфоломєєв А. – 7 кл., Септа М. – 8-Б кл., Садлова М. – 9
кл., Гуржий П. – 10 кл., Грицай А. – 11 кл.;
з математики: Росіцька А. – 5-А кл., Биковська
С. – 6 кл., Шкамета О. – 7 кл., Септа М. – 8-Б, Тарасенко Є. – 9 кл., Снігур Ю.
– 10 кл., Кулумбегова К. – 11 кл.;
з історії: Кухарук А. – 8-А кл., Садлова М. –
9 кл., Коблова Д. – 10 кл., Кулумбегову
К. – 11 кл.;
з правознавства: Касьянова І. – 9 кл., Латиш
А. – 10 кл., Калашник А. – 11 кл.;
з ангнійської мови: Гаркуша А. – 9
кл., Пащенко К. – 8 кл., Коблова Д. – 10 кл., Калашник А. – 11
кл.;
з географії: Шкамета О. – 7 кл., Септа М. – 8
- Б кл., Цендрович Н. – 9 кл., Стадніченко Ю. – 10 кл.;
з хімії: Септа М. – 8 – Б кл.,Тарасенко Є. – 9
кл., Шумило К. – 10 кл., Кулумбегова К.
– 11 кл.;
з біології: Кухарук А. – 8 – А кл., Касьянова
І. - 9 кл., Снігур Ю. – 10 кл., Кулумбегова К. –
11 кл.;
з фізики: Коротка Д. - 7кл., Пащенко К. – 8 –
Б кл., Шматко І.- 9 кл., Шумило К. - 10кл., Могилевцева А. - 11кл.;
з економіки: Кулумбегова К. – 11 кл.;
з трудового навчання: Чуб Є. – 9 кл., Верещак
В. – 11 кл., Шумило К. – 10 кл., Томурку Д. – 10 кл.;
з фізичної культури: Грицай А. – 11 кл., Верещак
В. – 11 кл.;
Шпаргалка - друг, ворог, помічник або шкідник? Яка її роль в
процесі навчання? І ось тут усі зацікавлені особи діляться на дві групи: одні (в
основному ті, хто вчиться) - ЗА застосування шпаргалки; інші (ті, хто учить) -
категорично ПРОТИ, попри те, що хоч би раз в житті та користувалися нею.
Начебто шпаргалка - явна шкода, оскільки учень сподівається
не на свої сили, а на допомогу ззовні. З іншого боку, шпаргалка може бути
варіантом підготовки учня до іспиту, контрольної і так далі, оскільки являється
яким-не-яким, а конспектом. Адже щоб зробити шпаргалку, потрібно ознайомитися з
матеріалом як мінімум двічі: перший - щоб отримати загальне уявлення про зміст,
другий – для, власне, конспектування.
Тільки освоївши ази написання конспекту, можна скласти
грамотну, тямущу шпаргалку.
В рамках творчого проекту «Ми живемо, щоб пам’ятати» учні п’ятих
класів відвідали в музеї історії міста виставку, присвячену пам’ятіжертвамголодомору. Інформація для них була викладена доступно та цікаво, тому
діти глибоко прониклись розповіддю компетентних екскурсоводів про історичні
події років голодомору в нашому місті.
13.11.2013 року учні
9 класу разом з класним керівником Мельник Н. М. відвідали музей мінералів та
корисних копалин на базі енергетичного технікуму м. Дніпродзержинська.
Метою
даної екскурсії було поглиблене вивчення мінералів,ознайомлення з
різноманітністю органічних та неорганічних речовин.
На уроці біології «Закономірності мінливості» з
учнями 11 класу було проведено тренінг на тему: «Генно модифіковані організми. За
чи проти».
Мета уроку: Чи потрібні нам ГМО або генетично
модифіковані продукти і організми? Може вони тільки завдадуть шкоди
людству, порушивши і наші, людські генні коди? Наскільки все це страшно? Учні
мали можливість порівняти та оцінити позитивні та негативні сторони штучно
створених організмів. Закріпили знання даної теми та активно прийняли участь у
проведенні тренінгу.
Учнями була проведена практична робота № 1 на тему
«Вегетативне розмноження»
Мета: ознайомити з головними особливостями вегетативного
розмноження, визначити значення вегетативного розмноження у життєдіяльності
рослин, розглянути можливі типи вегетативного розмноження; розвивати в учнів
класу вміння застосовувати власні знання на практиці та робити висновки.
Кожен учень з цікавістю виконував практичну та старанно
дотримувались правил, адже квітка залишилася ростив кабінеті біології, де учні матимуть змогу
спостерігати за її розвитком кожного уроку біології.