26 лютого 2014 року представники зооцентру, на запрошення вчителя біології Мельник Наталії Миколаївни, розташували незвичайну пересувну виставку екзотичних тварин «Світ диких тропіків».
Дніпропетровський зооцентр – це мінізоопарк, де мешкають, розмножуються холоднокровні (пойкілотермні) і теплокровні (гомойотермні) тварини. Він створений групою ентузіастів, які витрачають свій вільний час на догляд за тваринами, створення умов для утримання останніх та розвиток зооцентру.
Метою зооцентру є учбово-освітня діяльність, обмін досвідом, розмноження в лабораторних умовах рідких видів тварин. Концепція зооцентру втілена в їх девізі: «Мы считаем, что содержание и разведение животных в неволе – один из немногих шансов сохранить генофонд большинства видов». Збереження і поліпшення стану біосфери неможливе без збереження біологічного різноманіття організмів, які населяють нашу планету, а охорона біорізноманіття неможлива без всебічного вивчення видового складу організмів, їхніх екологічних та морфофізіологічних особливостей.
Батьківські збори – як військовий парад. Кожен раз вимагається заново
демонструвати свої можливості. Краще,щоб наочно. А головне батьківське
питання завжди те саме: що відбувається з моєю дитиною в школі?
Метою батьківських зборів є:
Дати батькам
інформацію про навчання в старшій школі і підготовці до ДПА в 9-му класі.
Допомогти
батькам знайти шляхи взаємодії з дітьми в питаннях первинного професійного
самовизначення.
Дати батькам
інформацію про можливі шляхи отримання
дітьми освіти після закінчення
9-го та 11 класу.
Форма проведення-круглий стіл.
Батькам було представлено роботи власних дітей, які
заздалегідь склали та оформили герб сім'ї.
Г Р А «Геліантус» - 2013 з метою популяризації освоєння природничих дисциплін у грудні 2013 року учні КЗ»СЗШ №23» були залучені до природознавчої гри «Геліантус». Завданнями було охоплено учнів 7-11 класів. Всього прийняло участь у грі 48 школярів, з них: 7 кл. – 10 учнів, 8 кл. – 15 учнів, 9 кл. – 13 учнів, 10 кл. – 5 учнів, 11 кл. – 5 учнів,
Геліантус — красива і корисна рослина, так і завдання гри красиво оформлені й корисні для формування цілісної картини світу в гравців. Сподіваємося, кожний з причетних до гри поринув у цікавий і дивовижний світ металів, каміння, кісток і тканин.
Велике значення у сучасній школі має залучення школярів до проектної діяльності, метою якої є навчити учнів самостійного, критичного мислення; міркувати, використовуючи знання фактів, закономірностей науки, робити обґрунтовані висновки; приймати самостійні аргументовані рішення; навчити працювати в команді, виконуючи різні соціальні ролі.
Захист проекту "Моделюємо сад" у 6 класі на уроці природознавства (вчитель Охотник Г. Г.) став справжнім фестивалем дитячої творчості.
13 лютого 2014 року на базі гімназії №29 м.Дніпродзержинська було проведено конференцію, присвячену 140-річчю від дня народження Лева Володимировича Писаржевського. Цікаву роботу було підготовлено учнями 10 класу: Снігур Юлією,Кобловою Дариною,Стадніченко Юлією,Смолягою Тетяною. Життя та багатогранна діяльність академіка Л.В.Писаржевського була висвітлена у презентаціях,які підготували учні 9 класу на уроках хімії, його невичерпна енергія, риси особистості стали яскравим взірцем для учнів.
Видатного вітчизняного вченого-хіміка, академіка Лева Володимировича Писаржевського добре знають у науковому світі як основоположника важливого напряму хімічної науки — електронної хімії. Він першим розглянув хімічний процес із урахуванням будови електронних оболонок атомів, сформулював загальновизнані нині уявлення про окисно-відновні реакції як процеси віддачі та приєднання електронів, заклав основи електронної теорії каталізу та сольватної теорії електродного потенціалу. Добре знаний Лев Володимирович також як чудовий лектор і педагог. У своїх підручниках йому вдалося викласти весь матеріал хімії з погляду електронних уявлень.