В рамках виховного творчого проекту "Рідне місто. Минуле і сучасність" 6 клас (класний керівник Климіна Юлія Володимирівна) провели відкритий виховний захід, присвячений 70-річчю визволення Дніпропетровської області від німецько-фашистських загарбників, в ході якого діти розповіли про героїв та історію Дніпродзержинська, про звільнення нашого міста.
Хроніка минулого та героїзм визволителів нікого не залишили байдужими. Пам´ять – категорія вічна!
…Ніхто не забутий. На попіл ніхто не згорів. Солдатські портрети на вишитих крилах пливуть… І доки є пам’ять в людей і живуть матері, допоти й сини, що спіткнулись об кулі, живуть… (Б.Олійник)
Єдиний урок «Вони захищали Вітчизну» присвячується важливій даті - 70-ій річниці визволення Дніпропетровської області від фашистських загарбників.
Все далі й далі відходять від нас події Великої Вітчизняної
війни. Наше покоління не знає цієї трагедії. Але обов’язок кожного громадянина
України – пам’ятати про подвиг радянського воїна.
До дня визволення міста Дніпродзержинська від німецько-
фашистських загарбників у школі були проведені екскурсії до нашого музею, де
учні мали можливість доторкнутись серцем до цих буремних подій. Матяш Анастасія,
Кулумбєгова Карина, Грицай Альона, Дерій Анастасія, Івашина Тетяна на чолі з
класним керівником 11 класу Кондрашевою Світланою Іванівною розповіли про
подвиг Бориса Львовича Ейлера, Євгенія Закрутова, Євгенії Жицької та інших
колишніх випускників школи 40-х років. Під час гітлерівської окупації у
приміщенні школи розташовувались штаби й канцелярії різних військових частин і
тилових організацій німецької армії. Після визволення міста від загарбників у приміщенні
школи розташувався шпиталь для радянських воїнів. А після закінчення війни це
приміщення було повернуте народній освіті. Тому
На уроках світової літератури діти долучаються до
літературної скарбниці усіх народів. Нещодавно учні 5-Б класу познайомилися з китайською народною казкою «Пензлик Маляна», в якій розповідається про те, що бідному
хлопчикові дідусь-чарівник подарував незвичайного пензлика. Все, що хлопчик ним
малював оживало і ставало дійсністю. Домашнім завданням для дітей було написати
творчу роботу на тему: «Що я намалював би, якби у мене був чарівний пензлик
Маляна?»
Які чудові та глибокі мрії є у дітей! Сонечка Брежнєва
намалювала б притулок для бездомних тварин, гнізда для всіх птахів та веселі
атракціони для бідних дітей. Губська Даріна мріє, щоб біля школи ріс розкішний
сад, там були алейки з лавочками, де учні та вчителі могли б насолоджуватися
весняними пахощами квітучих дерев. Ліночка Кудашкіна намалювала б величезний
літак, щоб всі мали змогу мандрувати різними країнами та пізнавати багато
нового. А Маша Бут давно мріє про цуценя і саме його собі намалювала б. Данилко
Шевченко подарував би сестричці власну кімнату з феями, татусеві нову сімейну
машину, а мамі спортивний тренажер. На малюнку Германа Співака був би «…теплий
затишний клас, нові парти, комп’ютери та усміхнені щасливі і здорові учні та
класний керівник Тетяна Олександрівна». Андрійко Андрущенко намалював би всіх
бандитів за гратами, а ще велику пігулку, що вилікувала б усіх хворих на СНІД
та рак. А потім хлопчик робить чудовий висновок, що добрі справи ми можемо
робити і без пензлика Маляна.