Четвер, 28.03.2024, 13:19
                                             
Комунальний заклад  
"
Середня загальноосвітня школа № 23"  Кам'янської міської ради 
Рідний край
Меню сайту
Хмаринка тегів
Міні-чат
Наше опитування
Ви, наш відвідувач:
Всього відповідей: 741
Шкільний світ
Сучасна освіта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Украина онлайн
Форма входу
Популярні програми
Соціальні мережі

Головна » 2011 » Грудень » 31 » Педагогічна рада
00:47
Педагогічна рада
Теоретична частина.
    Робота в групах.
Вправа 1. Метод «Навчаючись ― учусь». Визначення поняття «креативність».
Вправа 2. Інтерактивна вправа «Творчий підхід до педагогічної діяльності».


    Креативна освіта. Основні поняття і напрямки. Принципи побудови навчально-виховного процесу. (доповідач Єлагіна Т. О., заступник директора з НВР).

Практичний блок. Презентація методів, дидактичних засобів, які сприяють розвитку креативного потенціалу молодших школярів.
•    Ярова С. Є. у своєму виступі поділилася думками з колегами щодо створення «ситуації успіху» на уроках, розглянула педагогічні прийоми її створення.


•    Особистість учителя в розвитку креативних здібностей (Теодорович Л. О.)
Своєю практикою вчителі початкових класів, що стали на шлях інноваційного розвитку, підтверджують: сучасний педагог стає дослідником. Педагог майбутнього ― в ідеалі педагог-учений, для якого педагогічне дослідження є умовою розвитку професійної майстерності
Саме в умовах дослідницької діяльності   стають реальними  якісні зміни в педагогічному мисленні вчителів, відбувається інтенсивний розвиток їхніх творчих здібностей і в результаті ― ефективне формування креативної особистості учня!


•    Пожарська – Астрошарова О. Ю. розкрила тему «Гра як основний метод формування креативної особистості молодшого школяра». Вчитель наголосила на таких аспектах, як компоненти гри, класифікацію ігор, зосередила увагу на психологічних особливостях ігрових моментів на різних уроках.


•    Баклай Л. І. розповіла про використання на уроках творчих завдань, як частини партнерської діяльності, що стимулює креативність учнів.

•    Невьодрова Н. Н. розкрила роль сприятливого емоційного середовища у формуванні креативної особистості під час навчального процесу.


•    Тонкошкур С. В. «Від творчості до успіху ― один крок».
 Якщо у дитини є хоч крапелька інтересу до якоїсь справи, значить її успіх десь зовсім близько.

Підсумкова частина.
Вправа «Символізм»
Вправа «Креативна ялинка»

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 698 | Додав: звезда | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Рідній школі - 75!
Bас вітає директор
Керівник сайту
Календар
«  Грудень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Час життя сайту
Прогноз погоди
Гаряча лінія

Підтримка і поради практичного психолога

т. 0667199495
Пошук
До друку