Освіта знаходиться на четвертому місці серед 17 можливих пріоритетів розвитку до 2030 року. Проте Інтернаціонал освіти наполягає на доопрацюванні формулювання конкретних цілей у сфері освіти до проведення голосування.
Особливі питання викликає формулювання цілі 4.9, присвяченої вчителям, яка зараз виглядає наступним чином: "до 2030 року підвищити якість викладання шляхом покращення підготовки вчителів".
Вважаючи це формулювання занадто невизначеним і відкритим для інтерпретації, Інтернаціонал освіти запропонував змінити його, зробивши більш чітким. У минулому місяці в Омані керівний комітет програми ЮНЕСКО "Освіта для всіх" підтримав пропозицію Інтернаціоналу освіти.
На сьогодні Інтернаціонал освіти продовжує працювати над внесенням в документ наступних змін: "до 2030 року всі уряди мають гарантувати, щоб всіх учнів навчали кваліфіковані, професійно підготовлені вчителі, які мають підтримку держави та гарну мотивацію".
Інтернаціонал освіти закликав членські організації звернутися до відповідних міністерств з проханням підтримати нову редакцію, а також дві додаткові запропоновані цілі:
"До 2030 року збільшити набір, підготовку та утримання вчителів, а також допоміжного освітнього персоналу в країнах, що розвиваються, особливо в найменш розвинених країнах".
"До 2030 року всі країни мають виділяти не менше 4-6% від свого валового внутрішнього продукту (ВВП) або принаймні 15-20% державних витрат на освіту, надаючи пріоритет групам, які цього найбільш потребують; і посилити фінансове співробітництво в цілях освіти, надаючи пріоритет найбільш нужденним країнам".
Відкрита робоча група ООН проведе засідання 14-18 липня для формування остаточного списку цілей.
23.06.2014 12:45, за матеріалами: Профспілка освітян
|