Середа, 08.01.2025, 17:59
                                             
Комунальний заклад  
"
Середня загальноосвітня школа № 23"  Кам'янської міської ради 
Рідний край
Меню сайту
Хмаринка тегів
Міні-чат
Наше опитування
Ви, наш відвідувач:
Всього відповідей: 742
Шкільний світ
Сучасна освіта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Украина онлайн
Форма входу
Популярні програми
Соціальні мережі

Головна » 2014 » Травень » 8 » Декада природничо-математичних предметів
16:30
Декада природничо-математичних предметів

Виставка робіт учнів 5 - 6 класів «Моделювання – це цікаво та захоплююче» викликала зацікавленість школярів. Були представлені роботи-презентації проектів «Моделюємо сад», «Поселення на Марсі», «Модель комп’ютера». Ми ще раз переконалися, які у нас талановиті діти. (Охотник Г. Г., вчитель фізики; Климіна Ю. В., вчитель інформатики)

У фоє школи була проведена кіно-подорож «Світ природничих наук», яка показала присутнім красу і велич Природи. (Вчителі-предметники)

Учні  5 - 6 класів мали можливість продемонструвати свої знання в ерудит-марафоні «А чи знаєте ви природничі науки?». Діти показали вміння працювати в команді і захищати честь класу. Перше місце посіли дві каманди: 6 і 5 - Б кл., друге – 5 - А кл. (Вчителі-предметники)

Багато корисної інформації як уберегти себе від негативного впливу міжнародної павутини приніс учням нашої школи День безпечного Інтернету. (Климіна Ю. В., вчитель інформатики)

Проект «Люби і знай свій рідний край» нагадав, що немає нічого кращого і бажанішого, як рідна сторона. Учнями 5 - 11 кл. були представлені цікаві роботи. Захід сприяв вихованню в учнів любові до України її природних багатств, бережливого ставлення до навколишнього середовища. (Бень М. Я., вчитель географії)

У конкурсі малюнків «Через терни до зірок» до Дня космонавтики вирішили не визначати переможців, так як представлені різнопланові малюнки створили єдину композицію. Тому перемогли всі учасники, проявивши свої знання і фантазію.  (Охотник Г. Г., вчитель фізики)

Представники зооцентру, на запрошення вчителя біології Мельник Н. М. до декади природничих наук, розташували незвичайну пересувну виставку екзотичних тварин «Світ диких тропіків».

До Всесвітнього дня здоров'я в рамках декади природничо-математичних предметів в школі пройшли заходи: у 1 - 4 класах «Подорож у країну Здоров'я»; міні - лекції на тему «Здоровий спосіб життя» у 5 - 8 класах; виступ агітбригади «Енергія», для 8-11 класів; в рамках агітбригади «Ми подаємо приклад!» 9 клас; акція  «Бережіть первоцвіти!», створення фотовиставки, 10 клас . (Мельник Н. М., вчитель біології)

 

Калейдоскоп відкритих уроків «Сучасний урок – спільна творчість учителя та учнів»

На уроці біології «Закономірності мінливості» з учнями 11 класу було проведено тренінг на тему: «Генно модифіковані організми. За чи проти». Мельник Наталія Миколаївна.

Мета уроку: Чи потрібні нам ГМО або генетично модифіковані продукти і організми? Може вони тільки завдадуть шкоди людству, порушивши і наші, людські генні коди? Наскільки все це страшно? Учні мали можливість порівняти та оцінити позитивні та негативні сторони штучно створених організмів. Закріпили знання даної теми та активно прийняли участь у проведенні тренінгу.

Урок математики у 8 – Б класі «Квадратні рівняння». Кольцова Наталія Миколаївна.

Узагальнюючий урок по темі «Квадратні рівняння», в які входять «Неповні квадратні рівняння», «Розв’язок квадратних рівнянь через дискримінант» та «Теорема Вієта». На уроці були застосовані різні види інтерактивних технологій: кросворди, математичне лото, графічний диктант (відповіді «так», «ні»), інтелектуальна розминка, «мікрофон», самостійна робота. Урок пройшов жваво, з великою зацікавленістю. Вдалим було повідомлення про історію розв’язку рівнянь.

Урок інформатики в 5 – Б класі «Змінення значень властивостей графічних об’єктів на слайді». Климіна Юлія Володимирівна.

Метою уроку було сформувати вміння редагувати зображення в презентаціях.  На уроці були застосовані різні методи: головоломки, гра «незакінчені речення». Учні працювали активно, з зацікавленням виконували практичне завдання.

Урок географії в 10 класі «Японія». Бень Марія Ярославівна.

Урок ретельно підготовлений, вчитель та учні опрацювали багато додаткових джерел, створили презентацію до уроку. Урок дуже насичений, змістовний, грамотно методично побудований. Такі уроки викликають у учнів інтерес до предмету, активізують пізнавальну діяльність, творчу ініціативу, креативне мислення.

Учениці класу підготували до уроку  японський танець, який виконували в національному японському вбранні та з красивими японськими зачісками.

Заздалегідь учні класу були поділені на групи і кожна група прийнялась до виконання свого завдання.                                           Кожна з груп проводила захист свого проекту, а інші уважно слухали та активно співпрацювали. Заповнили схему «Візитна картка Японії», «Особливості економіко-географічного положення.» На уроці учні дізнались багато цікавого. Знайшли відповіді на ключові проблемні запитання. Дізнались багато цікавих фактів про національні традиції Японії. Зуміли пояснити особливості сучасного розвитку Японії та чинники, які мають вплив на розвиток країни. Наприкінці уроку учні  дали відповідь на тестові завдання. Закінчувався урок також рефлексією. Вчитель подарувала всім присітнім на  уроці паперового  японського журавлика, як символ щастя та благополуччя.

Урок астрономії в 11 класі «Зорі». Охотник Галина Григорівна.

Учні отимали відомості про основні характеристики зір, розглянули  особливості спектральної класифікації зір; ознайомились з методами вимірювання відстаней до зір; розглянули різноманітність подвійних зір, основні типи змінних зір;  сформувались уявлення учнів про нові, наднові, нейтронні зорі та чорні діри. Перед присутніми за допомогою мультимедійних файлів розкрились особливості еволюції зір. Зануренню в світ зір сприяла і відповідна емоційна атмосфера уроку. Вдало підібрані форми роботи на уроці націлені на створення структурно - логічної  схеми навчального матеріалу та розвиток внутрішньої мотивації до цілеспрямованого навчання, підтримання пізнавальної активності учнів.

Декада закінчилась, але залишила по собі інтерес до вивчення предметів природничо-математичного циклу. 

В ході проведення декади вчителі природничо — математичних предметів показали високий професіоналізм, вміння об’єднати учнівський колектив для вирішення проблемних запитань, направити зусилля на підвищення якості знань учнів, підвищення ефективності фахової майстерності, удосконалення професійних вмінь та навичок.

Керівник методичного об’єднання вчителів природничо-математичних предметів  Г. Г. Охотник

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 847 | Додав: звезда | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Рідній школі - 75!
Bас вітає директор
Керівник сайту
Календар
«  Травень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Час життя сайту
Прогноз погоди
Гаряча лінія

Підтримка і поради практичного психолога

т. 0667199495
Пошук
До друку