Після
відкриття семінару з презентацією навчального закладу виступила
заступник директора школи з навчально-виховної роботи Єлагіна Т.О., яка розповіла про історію,
традиції та перспективи розвитку сучасного навчального закладу. Єлагіна Т.О. у
своєму виступі окреслила роль інформаційно-комунікативних технологій як засобу
розвитку творчої особистості.
Під час проведення теоретичної частини
семінару-практикуму його учасникам було запропоновано презентацію персонального
сайту вчителя хімії та біології Мельник Н.М., розглянути питання використання в
організації навчального процесу інноваційних технологій, що дозволяють якісно
виконати одне з актуальних завдань сучасної освіти, – пошук оптимальних шляхів
зацікавлення учнів навчанням, підвищення їх розумової активності, спонукання до
творчості, виховання школяра як життєво і соціально компетентної особистості,
здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення в
різноманітних життєвих ситуаціях, вироблення вмінь практичного і творчого
застосування здобутих знань на уроках хімії. Педагоги вивчали принципи та умови
організації дистанційного навчання учнів за допомогою створеної інтернет-групи .
З досвідом впровадження інноваційних
технологій в навчальний процес познайомила колег учитель хімії Мельник Н.М.. До
уваги вчителів міста був запропонований
відкритий урок у 10 класі з теми «Загальні відомості про мінеральні
добрива», який засвідчив ефективне використання інноваційних технологій,
зокрема, проектних та інформаційно-комунікаційних.
Свою роботу семінар-практикум продовжив
виставкою на тему: «Хімія ― наше життя, наше майбутнє», яка присвячена тижню
хімії у школі.
Таким чином, учителі хімії міста були ознайомлені з можливостями програмного продукту тематичної
виставки,
отримали інформацію щодо проведення тижня хімії.
Подальша робота передбачала екскурсію вчителів хімії до Дніпровського
тепличного комбінату м. Дніпродзержинська.
У ході підведення підсумків роботи міського
семінару-практикуму вчителі хімії м. Дніпродзержинська визначили основні
напрямки педагогічної діяльності щодо розвитку
креативності учнів на основі інноваційних технологій на уроках хімії.
|