Як зауважив Міністр,
радянська педагогіка ставилася до цього консервативно - натомість,
прогресивна позиція полягає у тому, що таких дітей необхідно максимально
соціалізувати, дозволити їм навчатися та працювати у звичайних шкільних
колективах, але з певними корекціями, під наглядом психологів. «У нас
таких дітей – близько 120 тис., і вони повинні бути інтегровані у
шкільні колективи», - заявив Дмитро Табачник.
З цією метою вперше у
2011 році законодавчо врегульоване питання про інклюзивну освіту,
розроблена концепція та вимоги до навчального закладу. Під час інтерв’ю
не оминули й болючого питання щодо суперечливого ставлення батьків усіх
інших дітей та можливого спротиву з їхнього боку тому, щоб, скажімо,
діти із синдромом Дауна навчалися разом з їх дітьми. «Так, це складна
соціально-психологічна проблема, й іноді я під час відряджень, коли
зустрічаюся з таким нерозумінням, намагаюсь пояснити, що школа повинна
прищеплювати гуманність, співчуття до тих, хто є слабшими, кому важче
дається навчання», - зауважив Міністр Дмитро Табачник.
|