П`ятниця, 03.05.2024, 12:52
                                             
Комунальний заклад  
"
Середня загальноосвітня школа № 23"  Кам'янської міської ради 
Рідний край
Меню сайту
Хмаринка тегів
Міні-чат
Наше опитування
Ви, наш відвідувач:
Всього відповідей: 742
Шкільний світ
Сучасна освіта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Украина онлайн
Форма входу
Популярні програми
Соціальні мережі

Зміст, форми і структура плану виховної роботи

До розділу «Аналіз виховної роботи за минулий рік»
 
Для визначення правильних цільових орієнтирів, пріоритетних напрямків виховної діяльності на наступний навчальний рік, обрання оптимальних форм, методів та прийомів побудови виховної роботи в розділі слід визначити досягнення і з'ясування слабких місць виховного процесу, передбачити особистісний розвиток учнів, правильне розуміння ними соціальних процесів.

Доцільно дотримуватись слідуючого:

- аналіз ефективності визначених цілей та планування виховного процесу в класі у минулому році;
- аналіз розвитку учнів класу;
- аналіз динаміки соціального розвитку учнів;
- аналіз розвитку колективу класу;
- аналіз організації виховного процесу в класі та визначення ефективності виховної роботи класовода;
- аналіз участі учнів класу у життєдіяльності навчального закладу;
- аналіз педагогічної взаємодії з батьками, батьківським активом;
- проблеми.

До розділу «Цілі та завдання виховної діяльності»

Головною метою є виховання всебічно та гармонійно розвиненої особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал. Вимоги, які висуваються до цільових орієнтирів виховної діяльності:

1) сформованість основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості;
2) сформованість основ національних та загальнолюдських цінностей;
3) сформованість понять та уявлень про важливість праці в житті людини;
4) сформованість понять та уявлень про довкілля;
5) сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне в житті і мистецтві;
6) сформованість основних понять про народ, націю, суспільство, державу.

До розділу «Психолого-педагогічна характеристика класу»

Подаються загальні відомості про клас, соціально-психологічні особливості учнів, рівень їхньої вихованості, участь у житті класу, відповідальності, особистісні риси учнів, особливості психологічного стану деяких учнів, пізнавальні особливості учнів класу.

Методичним об'єднанням доцільно розробити «Орієнтовні питання для складання характеристики класу».

До розділу «Основні напрями діяльності та справи класного колективу»

Життєдіяльність класу не повинна визначатися набором випадкових, не пов'язаних між собою заходів. Слід передбачити участь вихованців у загальношкільних і класних справах, визначивши види діяльності, що якнайкраще вплинуть на розвиток особистості учнів. Вибираючи форми і способи роботи, класовод повинен віддати перевагу тим справам, які вибрані учнями та батьками під час колективного планування, при цьому передбачивши:

1) ціннісне ставлення до себе;
2) ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;
3) ціннісне ставлення до праці;
4) ціннісне ставлення до природи;
5) ціннісне ставлення до культури і мистецтва;
6) ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Вчителю важливо правильно визначити терміни виконання завдань і відповідальних за підготовку та проведення заходів. Оптимальний розподіл часу і сил членів класної спільноти дасть змогу підвищити ефективність виховної діяльності.

До розділу «Індивідуальна робота з учнями»

Роботу спрямувати на створення сприятливого середовища для формування особистості учнів, забезпечення індивідуального розвитку учня. При цьому слід використати матеріали психолого-педагогічної діагностики, медичного обстеження учнів, індивідуальних характеристик, карти захоплень та інтересів учнів, батьків тощо.

До розділу «Робота з батьками»

Планом роботи передбачити наступні напрями діяльності: вивчення сімей учнів; педагогічна просвіта батьків; забезпечення участі батьків у життєдіяльності класного колективу; педагогічне керівництво діяльністю батьківської ради класу; індивідуальна робота з батьками; інформування батьків про хід і результати навчання, виховання* і розвитку учнів.

До розділу «Вивчення стану та ефективності виховного процесу в класі»

Об'єктами дослідження за цим напрямом можуть бути обрані:

а) розвиток особистості учнів;
б) формування класного колективу;
в) рівень задоволеності учнів та їхніх батьків життєдіяльністю класу.

При цьому доцільно використовувати педагогічне спостереження, бесіди, інтерв'ю, анкетування, тестування, створення педагогічних ситуацій, самооцінювання тощо. В план роботи можна включати різноманітні додатки.

Вибір форми плану повинен бути зрозумілим (що робимо, з ким, коли, як).
Рідній школі - 75!
Bас вітає директор
Керівник сайту
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Час життя сайту
Прогноз погоди
Гаряча лінія

Підтримка і поради практичного психолога

т. 0667199495
Пошук
До друку