П`ятниця, 26.04.2024, 15:39
                                             
Комунальний заклад  
"
Середня загальноосвітня школа № 23"  Кам'янської міської ради 
Рідний край
Меню сайту
Хмаринка тегів
Міні-чат
Наше опитування
Ви, наш відвідувач:
Всього відповідей: 742
Шкільний світ
Сучасна освіта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Украина онлайн
Форма входу
Популярні програми
Соціальні мережі

Наслідки атестації вчителів СЗШ № 23 у 2014 р.

Основною метою проведення атестації в школі ми ставили: вдосконалити навчально-виховний процес, активізувати творчу професійну діяльність вчителя, вивчити його сильні та слабкі сторони, рівень загальної культури, створити оптимальні умови для вивчення і впровадження педагогічного досвіду кращих учителів школи, стимулювати безперервну фахову та загальну освіту, підвищити відповідальність за результати своєї роботи, за рівень навчальних досягнень учнів, рівень підготовленості до їх самостійного життя.

Атестовано 4 вчителів, що складає 13 %. До складу атестаційної комісії ввійшли компетентні, висококваліфіковані вчителі школи та керівники предметних методичних об’єднань.

Атестаційна комісія забезпечила дієвість принципів демократизму, загальності, всебічності, систематичності, колегіальності, об’єктивності, доступності та гласності, безперервної освіти й самовдосконалення, морального заохочення.

Здійснювався системний підхід до атестації педагогічних працівників, який складався з планування атестаційної роботи, суворого дотримання етапів проведення атестації, виконання нормативного режиму, відпрацювання загальних вимог до педагогічного працівника, що дозволяє об'єктивно оцінити кожного, хто атестується.

Впровадження методу портфоліо допомогло атестаційній комісії цілеспрямовано здійснити моніторинг індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогів, виявити найбільш цінний досвід для подальшого розповсюдження, а також ефективно управляти зростанням професійної майстерності, координувати зусилля адміністрації і самого педагога з підвищення результативності його праці.

Можливість створення портфоліо для педагога − це спосіб творчої реалізації себе самого, показати чого він навчився, чого досяг, що вміє робити, і до чого йому треба прагнути. Адже вчитися ніколи не пізно.

Цікаво пройшли творчі звіти вчителів, які атестувалися.

Бень Марія Ярославівна, вчитель географії та економіки. Атестувана на відповідність займаній посаді. Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне  звання «старший учитель».

«Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках географії шляхом використання інноваційних технологій», опис досвіду роботи.

Запроваджуються  інтерактивні уроки з метою урізноманітнення форм і методів роботи, створюються умови для виховання творчих здібностій школяра, розвитку мислення учнів, через застосування ефективних методів навчання, які ведуть до колективного пошуку рішень, до співпраці педагога й учнів, розширюються функції вчителя.  Впроваджуються телекомунікаційні та комп'ютерні технології в навчальний процес, власні інноваційні технології навчання географії, мультимедійні презентації.

Мельник Наталія Миколаївна, вчитель біології та хімії. Атестувана на відповідність займаній посаді. Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії».

«Аспекти застосвання здоровязберігаючих технології на уроках біології», опис досвіду роботи.

Сучасний урок має бути здоров’язберігаючим, здоров’яформуючим, здоров’язміцнюючим, спрямованим на формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, учити культури здоров’я на засадах розвитку життєвих навичок.

В роботі представлене використання нових засобів навчання як засіб підтримки зацікавленості предметом. Знання, володіння і застосування здоров’язберігаючих технологій є важливою складовою професійної компетентності сучасного педагога.

Невьoдрова Наталія Никифорівна, вчитель початкових класів. Атестувана на відповідність займаній посаді. Відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії  «спеціаліст вищої категорії», присвоєно педагогічне звання «старший учитель».

«Наступність у навчанні і вихованні між початковою та середньою школою», опис досвіду роботи.

Добірка містить теоретичні відомості щодо обґрунтування проблеми наступності у навчанні і вихованні між початковою і середньою школою, розкрита система роботи педагогів і психологів на етапі переходу дітей з початкової в середню ланку. Виділено етапи формування готовності до навчання в новій соціально-педагогічній ситуації (ΙΙ півріччя 4 класу) та створення умов для успішної соціально-психологічної до нової соціальної ситуації (Ι півріччя 5 класу).

Ярова Світлана Євгеніївна, вчитель початкових класів. Атестувана на відповідність займаній посаді. Відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії  «спеціаліст вищої категорії», присвоєно педагогічне звання «учитель-методист».

«Опрацювання та застосування педагогічних інноваційних технологій в початковій школі», опис досвіду роботи.

У досвіді розглянуто актуальні питання інноваційного розвитку, сутність і особливості інноваційних педагогічних технологій, інноваційної діяльності вчителів початкової школи. Значну увагу приділено становленню та змісту нових технологій навчання і виховання, готовності вчителів початкової школи до впровадження інноваційних освітніх технологій і з урахуванням сучасних пріоритетів.

Презентували персональні сайти Бень М. Я., Мельник Н. М., Ярова С. Є.

Атестація стала апробованим засобом вивчення і оцінки діяльності педагогічних працівників школи, дала змогу визначити рівень знань, умінь, творчості педагога, об’єктивно оцінити його діяльність. Це стимул для досвідчених і справжня школа для молодих педагогів.

Рідній школі - 75!
Bас вітає директор
Керівник сайту
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Час життя сайту
Прогноз погоди
Гаряча лінія

Підтримка і поради практичного психолога

т. 0667199495
Пошук
До друку