Понеділок, 10.12.2018, 23:37
                                             
Комунальний заклад  
"
Середня загальноосвітня школа № 23"  Кам'янської міської ради 
Рідний край
Меню сайту
Хмаринка тегів
Міні-чат
Наше опитування
Ви, наш відвідувач:
Всього відповідей: 724
Шкільний світ
Сучасна освіта
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Украина онлайн
Форма входу
Популярні програми
Соціальні мережі
Головна » 2016 » Квітень » 26 » На шляху до сучасного уроку
22:19
На шляху до сучасного уроку

Сучасний урок повинен стояти на рівні свого століття, відповідати духу й вимогам часу. Він актуальний, орієнтований на соціальні запити, закладає основи для майбутнього, саме тому з ініціативи управління освіти і науки за участю методиста методичного кабінету Згами Тамари Петрівни на базі  КЗ «СЗШ № 23 м. Дніпродзержинська» (директор школи Школяр Л.А.) 19 квітня було проведено семінар-практикум «На шляху до сучасного уроку» для учителів української мови та літератури шкіл міста.

Відкрила семінар  методист методичного кабінету Згама Тамара Петрівна, яка  підкреслила, що формування в Україні нової системи освіти, орієнтованої на входження у світовий освітній простір супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії і практиці, що зумовлює появу інновацій, які покликані суттєво змінити освітній процес.

Директор школи  Школяр Любов Андріївна презентувала діяльність навчального закладу, загальношкільні проекти, над якими працює педагогічний колектив.

Заступник директора з НВР Єлагіна Тетяна Олексіївна ознайомила присутніх з творчим проектом методичного об`єднання вчителів української мови та літератури.

 Практичний блок семінару  під назвою «Ваша Величність Урок» презентував панораму творчості вчителів української мови і літератури та їхніх учнів.

 На уроці української літератури в 11 класі (учитель  Мадюдя Т.О., спеціаліст вищої категорії) на тему: «Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 90-х років ХХ століття» учні захищали проектні роботи по дослідженню ознак постмодернізму в творчості сучасних письменників. Одинадцятикласники презентували  продукт дослідження у вигляді рекламних блоків, висвітливши часописи та альманахи. Своїми спогадами про дніпродзержинського поета В. Бурхана поділилась його внучата племінниця Пустовойтова Олександра, яка згадувала про теплі хвилини спілкування з ним та проникливо читала поезію. Після фрагменту уроку було проведено екскурсію в міні-музеї вишивки «Сорочку білу шовком вишивала», на якій було представлено роботи кінця ХІХ – початку ХХ століття.

Особистісно-зорієнтований урок Конопки Т.В., спеціаліста вищої категорії, вчителя-методиста,  в  7 класі на тему «Л.Пономаренко. Новела  «Гер переможений» показав, як працюючи з художнім  текстом можна використовувати активні та інтерактивні технології, зокрема, роботу в групах, обговорення в загальному колі, роботу в парах, прийоми «Займи  позицію», «Незакінчене речення» .  Особливо зацікавило учасників семінару створення музею одного твору, експонатами якого стали художні деталі новели «Гер переможений».  Семикласники думали над  проблемним питанням:  «Чи можна пробачати ворогові?»

Кондрашева С.І., спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист,  провела урок за драмою-феєрією «Лісова пісня» Лесі Українки, уміло поєднуючи новітні технології з роботою над образами твору. Вчитель зуміла донести думку, що правда, краса, благородство перемагають над усім потворним, лукавим, антигуманним. Учні 10 класу класу продемонстрували своє бачення проблеми людських стосунків. Справжньою родзинкою стало виконання авторських пісень Мариною Карпенко. Нікого не залишила байдужим акторська гра учениць, що показали інсценування розмови Мавки і Русалки Польової. Учасники семінару теж включилися в дискусію, адже питання любові та зради не могло нікого залишити осторонь.

Практичний блок завершила «Екскурсія по Інтернету», яку провела Охотник Г.Г., спеціаліст  вищої категорії, вчитель-методист.

У творчому блоці семінару-практикуму вчитель образотворчого мистецтва Зубкова Т.М. презентувала виставку «Недалечко – червоне яєчко…», а також запросила на майстер-клас «Писанка».

Отже, семінар засвідчив, що вчителі української мови і літератури  впроваджують особистісно зорієнтоване навчання  й інтерактивні технології, покликані створити комфортні умови, за яких учень відчуває свою інтелектуальну спроможність, бачить результати своєї діяльності.

Семінар пройшов у формі взаємонавчання,  обміну досвідом, думками, інформацією, ще раз переконавши, що  у  ХХІ столітті неписемним  вважається не той, хто не вміє читати і писати, а той, хто не вміє навчатися знову і знову.

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 232 | Додав: звезда | Теги: семінар | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Рідній школі - 75!
Bас вітає директор
Керівник сайту
Календар
«  Квітень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Час життя сайту
Прогноз погоди
Гаряча лінія

Підтримка і поради практичного психолога

т. 0667199495
Пошук
До друку